Avatar billede parazite Nybegynder
18. maj 2000 - 15:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

*Haster* Creative Webcam II.

Okaj... sidder her med et Creative Webcam II, men mangler 'capturedrivere' til det. Det er købt brugt, så jeg fik ingen driverdiske med, kun en CD med software til imagegrapping. Er der nogen, der ligger inde med drivere til dette webcam? HASTER! :)

- Parazite
Avatar billede parazite Nybegynder
18. maj 2000 - 15:09 #1
BTW... har kigget på Creative's sider... der er ikke noget brugbart.
Avatar billede snowball Novice
18. maj 2000 - 15:40 #2
Så vil jeg ikke mene du har kigget det rigtige sted:

http://www.europe.creative.com/support/drivers/product.asp?prod=24

"This software allows you to capture still images and video.
"

Det er da vidst det du står og mangler, ik' ;)

Snowball
Avatar billede parazite Nybegynder
18. maj 2000 - 15:55 #3
Ik helt... det er jo driverne til Windows... Men tjekker da lige URL'n! :)
Avatar billede parazite Nybegynder
18. maj 2000 - 17:57 #4
Hmm... den siger: "Capturedriveren er ikke installeret korrekt". HJÆLP! *G*
Avatar billede snowball Novice
18. maj 2000 - 18:52 #5
hhhmmm....skod ;)

Snowball
Avatar billede hamsterrabis Nybegynder
22. maj 2000 - 12:52 #6
benyt "WebCam32" det includere capture funktionen, jeg bruger det selv.
Det sparker røv!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2000 - 13:17 #7
Hvor kan man finde det?
Avatar billede snowball Novice
22. maj 2000 - 13:28 #8
På den cd som du ikke har ! ;)

Ved ikke lige om man kan hente det på nettet. Jeg kunne ikke lige umidlbart finde det på Creative's side !

Kender du ikke en der har et lignende WebCam, for så kunne du jo lige låne hans cd ?!?!?!

Snowball
Avatar billede hamsterrabis Nybegynder
22. maj 2000 - 13:42 #9
det kan downloades som demo på http://www.surveyorcorp.com/
held og lykke.
Avatar billede parazite Nybegynder
27. maj 2000 - 23:36 #10
Hmmm... fandt selv en løsning... købte mig et nyt! :)

- Parazite
Avatar billede jmc Nybegynder
03. december 2002 - 14:58 #11
danm webcamII, den viser bare en blank skærm her... På win98 med alle drivers installeret. Mærkeligt...
Avatar billede jmc Nybegynder
03. december 2002 - 15:20 #12