Avatar billede zippy2 Nybegynder
14. februar 2002 - 09:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2 LOD på LAN

Vi er nogle stykker der kunne tænke os at lave en D2 tunering på et lan. Men der er bare det problem at det er for let at snyde. Er der en der ved om man kan lave dedicated D2 server hvor man ikke kan snyde i. Kan man få et program eller sådan noget der kan forhindre snyd?

Zippy2
Avatar billede alapalooza Nybegynder
14. februar 2002 - 10:20 #1
Dette skulle ikke kunne lade sig gøre.
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
14. februar 2002 - 13:32 #2
jo det kan godt lade sig gøre, hvis man kan får en dedicated server til sc/bw, så skulle det være muligt til D2, men hva det hedder kan jeg så ikke huske, men efter du har lavet en dedicated server så skal du også ind i regeidt og laver om på nogle filer, hvilke kan jeg heller ikke huske, men jeg skal se om jeg ikke kan finde ud af noget til i aften, vi har flere gange haft en dedicated server til at køre på et Lan netværk, det skal så lige siges at det var til SC/BW, men den server kunne så også tælle stats og giver os ladder stats, altså vi har vores egen B.net server kørende på et lan netværk..
men som sagt så kan jeg ikke huske hva du skal lave om på og hvor du kan hente det program fra.

(unholy)Tronic
Avatar billede - Nybegynder
15. februar 2002 - 12:07 #3
Du kan ikke komme uden om maphack da det er et program som kører på klienterne som en slags proxy.
Avatar billede zippy2 Nybegynder
26. februar 2002 - 10:13 #4
Nå der er åbenbart ikke nogen der kan hjælpe.