Avatar billede krawlor Nybegynder
13. februar 2002 - 16:33 Der er 1 løsning

Spil under windows 2000 server

Jeg bruger windows 2000 server som OS.

Jeg har prøvet at kører et klassisk spil som hedder Transport Tycoon Deluxe men kan ikke få det til at virke.

Når jeg prøver at starte det kommer den frem og brokker sig over at den ikke kan få adgang til com3 porten og et eller andet med musen.

Jeg har prøvet det af på en anden maskine med XP Pro som OS og der virkede det helt fint.

Men på en tredie maskine med XP HomeEdition kom den frem og brokkede sig over COM4 porten.

Jeg fatter minus men håber der er nogen af jer derude som har et tip eller 2 til hvordan jeg kan få dette kanon fede spil til at funke ??
Avatar billede krawlor Nybegynder
03. august 2008 - 18:19 #1
lukkes