Avatar billede lars888 Nybegynder
13. februar 2002 - 16:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ITButikken!

Da jeg skal til at købe en computer søger jeg erfaringer med at købe en færdig samlet PC (eller andet...) fra www.itbutikken.dk - gode som dårlige.

På forhånd tak
Avatar billede sesam Nybegynder
13. februar 2002 - 16:38 #1
Har du tjekket www.edbprider.dk der kan du sammenligne priser osv....
Avatar billede lars888 Nybegynder
13. februar 2002 - 16:44 #2
øhh jeps! Men søger erfaring fra folk der har købt computer eller andet igennem www.itbutikken.dk
Avatar billede sesam Nybegynder
13. februar 2002 - 16:45 #3
øøh nå hvor skulle jeg vide det fra...behøves ikke blive provokerende...!
Avatar billede lars888 Nybegynder
13. februar 2002 - 16:47 #4
øhhh provokerende...?!? fortalte dig bare hvorfor jeg har oprettet spørgsmålet...Undskyld hvis jeg har støt dig.
Avatar billede nonick Nybegynder
13. februar 2002 - 16:47 #5
Jeg kender ikke itbutiken.dk, men jeg har købt computer for 3-4 uger siden på www.midtdata.dk <--- fed service!

Jeg kan også anbefale www.xdata.dk/
Avatar billede nonick Nybegynder
13. februar 2002 - 16:48 #6
ligeså lamt svar som sesams :)
Avatar billede lars888 Nybegynder
13. februar 2002 - 16:58 #7
hehe :-) ja kans jeg godt se!
Avatar billede hologram Nybegynder
13. februar 2002 - 17:01 #8
Jeg har mange (og gode) erfaringer med ITbutikken.
De yder efter min mening en god service, omend de
er blevet lidt "højrøvede" omkring telefonsupport, der koster lidt mere end en normal telefonsamtale...
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg egentlig skal sige.
Noget der er rart er, at man har god mulighed for at finde ud
af hvor ens bestilte varer befinder sig før de bliver afsendt, hvilke der er der, hvilke der ikke er der, og hvornår de kommer på lager. Man kan også få tilsendt en mail/sms hvis man ønsker at vide hvornår pakken bliver afsendt osv.

Det var egentlig mest om sitets muligheder under bestilling...
Er der noget specifikt du søger?
Avatar billede .exe Nybegynder
13. februar 2002 - 17:03 #9
Jeg har engang købt en RAM klods der, det gik helt fint :)
Avatar billede hologram Nybegynder
13. februar 2002 - 17:07 #10
Ikke at jeg gider remse alt det jeg har købt der op ;)
Jeg kan ihvertfald ikke finde nogen specifik grund til hvorfor du ikke skulle købe noget der :)
Avatar billede mufle Nybegynder
13. februar 2002 - 17:57 #11
Jeg har handlet hos itbutikken mange gange - altid med godt resultat.
Har oplevet at min pakke "forsvandt" fra mit lokale postkontor, og den klarede de også fint så jeg fik moneterne igen.

Mufle.