Avatar billede xpmobil Nybegynder
13. februar 2002 - 15:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvor dan kan det være .....

hey hvor dan kan dt være jeg har 260 påoint ude når alle min SP er lukket !!! og før jeg lukket det siste der hade jeg - point hvordan det !!!
Avatar billede ckh Nybegynder
13. februar 2002 - 15:40 #1
Har også pludselig 260p ude.....uden nogensinde at have stillet et spørgsmål på eksperten
Avatar billede hojben Novice
13. februar 2002 - 15:42 #2
det er en fejl... der er snart 2456 spørgsmål om dette.. det blir rettet
Avatar billede mygskys Nybegynder
13. februar 2002 - 15:43 #3
Det samme her??? JEG VIL HA MINE 260 P. IGEN!!!

Hallooo???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. februar 2002 - 15:54 #4
log ud og ind igen - Så virker det.
Avatar billede hono Nybegynder
13. februar 2002 - 15:59 #5
nikolajdu >> Det viker ikke hos mig. Jeg har konstant 260 ekstra points ude :(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. februar 2002 - 16:06 #6
Prøv at genstarte - Logge ud og så ind igen - Fjern evt dine cookies i Temp internet Files - Det virker for alle andre :))

/Nikolaj
Avatar billede realone Nybegynder
13. februar 2002 - 16:38 #7
Nikolajdu --- bliver nødt til at give hono ret! Jeg har genstartet, fjernet alle cookies osv men jeg har stadig 395 point ud (dem over 260 point er spm jeg har åbne)
</RealOne>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. februar 2002 - 16:40 #8
mystisk - Som sagt har det virket for alle andre. Husker i selv at skrive passwordet og ikke bruger den encryptet version eksperten selv indskriver?
Avatar billede Noone Nybegynder
13. februar 2002 - 16:58 #9
Hmm.. Jeg har 0 point ude, hvis jeg kigger på point regnskabet, men 260 oppe i venstre hjørne...
Avatar billede realone Nybegynder
13. februar 2002 - 17:25 #10
Nikolajdu --- Jep.. jeg bruger eget password.. Og på "min konto"-siden er der nøjagtigt de point der skal være, det er oppe i venstre hjørne den er gal..!
</RealOne>
Avatar billede 7th Praktikant
14. februar 2002 - 00:37 #11
realone : prøv at klik på link.
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=realone&option=24
Det hjalp hos mig - så rettede points til rigtigt.