Avatar billede maxium Novice
13. februar 2002 - 06:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken muse måte vil du helst købe

Dette er bare en test!

Hvis du skulle købe en ny musse måtte og det skulle være en:
www.steelpad.com
eller
www.icemat.dk

hvad vil du så helst købe
Avatar billede kornfreak Nybegynder
13. februar 2002 - 06:54 #1
Icemat, de er altså bare for fede :)
Avatar billede manon Nybegynder
13. februar 2002 - 07:11 #2
til 0 point vil jeg nok sige du burde bruge en træplade, til 15 point vil jeg sige icemat.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2002 - 07:53 #3
manon nu var det jo bare et spørgsmål han oprettede for at få folks holdninger - ikke for at få gode råd, det hedder samtale, og det giver man ikke point for.
*tsk tsk* pointjægere.....

Nå men jeg har da bare lige fået en musemåtte i fødselsdagsgave med et billede af min nevø på - den stikker alt hvad i kan komme rendende med at nymodens fis. Den er nemlig overnuttet ;)

POPCORN'et :)
Avatar billede maxium Novice
13. februar 2002 - 07:59 #4
phunkypopcorn> Fino :-)
Avatar billede manon Nybegynder
13. februar 2002 - 08:06 #5
phunkypopcorn  >>

hvis ham vil snakke, så burde han gøre det klart for alle eller bruge en newsgroup eller sige klart fra at "...ved i hvad drenge - jeg vil hellere beholde mine surttjente point selv, men gider godt at snakke med jer".

jeg er ikke pointliderlig, men 0 point er da latterligt.
så kunnen drengen i det midste give 1 point for hver svar han får.
næ, jeg ser ham som en, der ikke gider at deltage i dette forum som det opringelig er bygget på, nemlig point og du gør det ikke bedre ved at give ham ret.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2002 - 08:12 #6
<citat>
Dette er bare en test!
</citat>
sys jeg da ellers gør opmærksom på at det ikke er råd og vejledning han ønsker
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2002 - 13:07 #7
Ville ikke købe en eneste af dem - hvis der var håndledsstøtte på så måske steelpad...
Avatar billede pft Nybegynder
13. februar 2002 - 21:25 #8
Prøv en vaskebræt
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2002 - 21:38 #9
*lol*
Avatar billede jajada Nybegynder
15. september 2003 - 11:29 #10
Det kommer and på om du har kugle mus eller optical. Til klugle er icemat bedst til optical er steelpad bedst :)