Avatar billede pollas Nybegynder
17. maj 2000 - 22:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Parallel-kabel-overførsel i DOS

Jeg står for at skulle installere programmer på en bærbar uden cd-rom-drev, hvorfor jeg kom til at tænke på mit gode gamle parallel-kabel jeg i sin tid brugte med et program, der vist nok hed Fastlynx. Men programmet tilhørte mit arbejde, og jeg søger nu et lignende program.

Er der nogen der kender til et sådant (gerne Freeware) og hvor man kan finde det?

Avatar billede driis Nybegynder
17. maj 2000 - 23:28 #1
FastLynx kan fås herfra:

http://www.sewelld.com/FastLynx.asp

Men det er godt nok ikke freeware, de tager 25$ for det...
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
17. maj 2000 - 23:32 #2
Køb evt. et netkort til dem begge, så har du også flere muligheder i fremtiden.

Avatar billede john.doe Nybegynder
17. maj 2000 - 23:38 #3
Norton Commander 5,0

Det er det eneste rigtige til dos.
Avatar billede kjalle Nybegynder
17. maj 2000 - 23:46 #4
john.doe har ret ......

Norton Commander :o)

//Kjalle :o)
Avatar billede pollas Nybegynder
17. maj 2000 - 23:50 #5
Hmm, hvad med den her Norton Commander-klon (Volkov?) - kan den det samme. Norton Commander er vel ikke lige freeware...?
Avatar billede gozar Nybegynder
17. maj 2000 - 23:52 #6
Norton Commander styre

Men Fast Lynx styre, nu med alt hvad der hedder overfærsel mellm 2 computere. Hvad enten det er parellel, seriel eller netværk

Desuden kan fast lynx sættes op til at køre server, så du kan dele drevbokstaver ud i dos. FastLynx gennemtænkt og godt program. Og så fpes det ovenikøbet også i en dansk version.
Avatar billede fgo Nybegynder
22. maj 2000 - 13:07 #7
Har du prøvet interlink.exe og inetersrv.exe som er med DOS