Avatar billede imay Nybegynder
12. februar 2002 - 18:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mangler driver til højtaler

Jeg har en standard højtaler, men efter at have formateret  HD pga virus, kan den ikke længere finde driveren på WIN98 CD-R - hvad gør jeg - jeg har prøvet at finde en driver på producentens side, men kan ikke finde en med det navn - kan man downloade en standard ?
Avatar billede -krn- Nybegynder
12. februar 2002 - 19:02 #1
Du skal bruge en driver til dit Lydkort og ikke Højtalere...

-KRN-
Avatar billede imay Nybegynder
12. februar 2002 - 19:38 #2
selvfølgelig - hvor dum må man være - tak - den siger, at det er et standard PCI mulitimedia audio-device - hvad stiller jeg op med den besked - den vil ikke finde den ved "ny hardware"
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 19:39 #3
Du må vide hvilket lydkort du har. Fortæl os det, så skal vi finde en driver til dig :)
Avatar billede imay Nybegynder
12. februar 2002 - 19:41 #4
ja - men den oplyser det ikke i enhedshåndtering - jeg kan selvfølgelig installere AIDA - men det burda da ikke være nødvendigt ?
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 19:46 #5
er det ikke din egen puter eller hvad? Så find manualen!
Avatar billede imay Nybegynder
12. februar 2002 - 20:35 #6
Jeg tog en AIDA32 - det var nemmere end at finde manualen - det er en C-media CMI8738 - og jeg har fundet stedet på nettet, hvor jeg kan downloade en driver - tak for hjælpen
Avatar billede imay Nybegynder
12. februar 2002 - 20:39 #7
Hvor er det nu lige, jeg giver jer point - der er ikke et punkt her på skærmbilledet - kan du ikke lige sende et "svar" og ikke en kommentar - så jeg kan sende dig p ?
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 20:44 #8
Jeg har ikke svaret, det er nok derfor. Men behold du bare de point til en anden gan :) (lav selv et svar og accepter det)
Avatar billede imay Nybegynder
12. februar 2002 - 21:04 #9
tak til både KRN og el barto, som mindede mig om det, jeg egentlig godt ved.