Avatar billede tupsy Nybegynder
12. februar 2002 - 18:16 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Download af PALMprogrammer (.PRC) samt installering over mobilen...

Findes der et program til det eller er der nogen der kan lave det??? (Eller hjælpe mig igang med selv at lave det)
Jeg vil kunne smide mit lager af forskellige programmer op i en bestemt mappe på min server.
Jeg vil derefter kunne ringe op, vælge, hente samt installerer programmerne på min PALM V over mobilen..
Når man er på farten ville det være rart at kunne få fat i det program man lige står og mangler men ikke har på sin PALM på grund af ram-mangel..

Håber det er forståeligt.. Ellers spørg..

Tupsy!!
Avatar billede tupsy Nybegynder
12. februar 2002 - 19:38 #1
Avatar billede tupsy Nybegynder
14. februar 2002 - 00:51 #2
Findes der slet ikke en PALM programmør i dette lille land???

Tupsy!!
Avatar billede brilleaben Nybegynder
24. februar 2002 - 23:16 #3
Jooeee - vi er da et par stykker *GG*
Avatar billede tupsy Nybegynder
25. februar 2002 - 17:27 #4
Glædeligt at høre..
Hvor "holder I til"??? (På nettet)
Findes der noget dokumentation på dansk til at komme igang på???

Tupsy!!
Avatar billede brilleaben Nybegynder
25. februar 2002 - 17:55 #5
Så vidt jeg ved er der ikke noget doku på dansk.  Jeg har skrevet en Howto - hvordan man kommer igang med prc-tools (gnu c compiler m.v.) under windows.  Den, samt diverse programmer, findes på http://www.brisse.dk/palm/
Hvis du er mere til et Pascal miljø så har Christen Fihl lavet (!) en udemærket Pascal compiler samt tilhørende udviklingsmiljø.  Dette findes på http://hspascal.fihl.net/
Jeg går iøvrigt selv og pusler med muligheden for at starte en dansk Palm User Group ...  Care to join?!  :-)
Avatar billede tupsy Nybegynder
25. februar 2002 - 18:50 #6
Ja, det vil jeg da meget gerne høre lidt mere om...

Jeg har aldrig rodet med det før, men vil da gerne til det..
Glæder mig til at få mere info om dit projekt..

Tupsy!!
Avatar billede brilleaben Nybegynder
25. februar 2002 - 19:00 #7
:-)  Lige nu er det blot en tanke.  Jeg har heller ikke prøvet det før & aner ikke hvordan man griber det andet ... forslag modtages med kyshånd! :-)
Avatar billede tupsy Nybegynder
25. februar 2002 - 19:05 #8
He he.. Det var nu det med at lave PALM programmer jeg ikke havde rodet med før..

Din usergroup.. Er det en hjemmeside som feks Eksperten men kun for PALM brugere du har i tankerne?? Oder vas???

Smutter nu. Vender tilbage senere...

Tupsy!!
Avatar billede brilleaben Nybegynder
25. februar 2002 - 19:13 #9
Nej, mere ala hva' sslug (http://www.sslug.dk/) er for Linux.  Der er ingen grund til at plagiere eksperten - den funker fint som den gør :-)
Avatar billede krauw Nybegynder
28. februar 2002 - 16:07 #10
Der findes umiddelbart ikke et program der kan gøre dette. I hvert fald ikke for almindelige mennesker. Der findes store device management programmer som kan håndtere software installation og distribution på håndholdte enheder, men det er bestemt ikke noget en almindelig pengepung kan bare komme i nærheden af at betale.

Jeg har selv haft problemet med at finde "arts fæller" da jeg ville starte at programmere til PalmOS. Der findes ikke rigtigt noget godt i DK. Det var én af grundene til at jeg startede PDAnmark.dk, som efterhånden er gået hen og blevet danmarks største PDA site (eller i hvert fald tæt på).

Der svarer jeg og en bunke andre PDA eksperter gerne på ALLE de spørgsmål du/I måtte have.

/Krauw
Avatar billede tupsy Nybegynder
28. februar 2002 - 20:48 #11
Den side bevæger jeg mig også jævnligt rundt på.. :-)

Hvad er det så dette program gør??
http://www.palmgear.com/software/showsoftware.cfm?sid=93252420020119104150&prodID=12368

Jeg syntes det umiddelbart ser ud til at være det jeg mangler..
Eller har jeg misforstået hvad der står??

Hvis det er så er prisen kun 20$...

Tupsy!!
Avatar billede krauw Nybegynder
28. februar 2002 - 22:05 #12
Jamen dog! Det ser jo ud til at være noget i det retning du søger! Der må jeg sige jeg er lidt overrasket over at se, men det er jo kun godt. Sådan som jeg læser det, er det LIGE NETOP det du efterlyste :-)

Så det er bare om at prøve det

/Krauw
Avatar billede tupsy Nybegynder
12. juni 2003 - 15:49 #13
Lukker..