Avatar billede webbie Nybegynder
12. februar 2002 - 17:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indstall Guide til Apache, MySQL og PHP 4 under WinXP

Jeg ved godt, at jeg sikker kunne finde nogle svar ved at søge rundt på eksperten.dk - jeg har lige forsøgt mig på google.com, men syntes ikke det var det rigtige jeg fandt!!
Og så ville jeg lige bruge mine point... da dette faktisk var en gammel konto, som egentlig skulle ha været lukket!!

Men her er det jeg søger:

En installations guide til opsætning osv af apache, mysql og php4 på min windows xp prof.
Jeg synes ikke jeg kan finde dem nogle stedder, andet end at det er på engelsk, det kan da også være en løsning, men jeg vil helst ha det på dansk og gerne på en samlet guide...
og så dem guider jeg har fundet på engelsk er alle med hensyn til php3...

Hvem vil hjælpe!!!
Takker af!

(pointene fordeles over alle svar - så vil du ha billige point - så kom med et svar!)
Avatar billede sesam Nybegynder
12. februar 2002 - 18:01 #2
Avatar billede sesam Nybegynder
12. februar 2002 - 18:02 #3
I den er der en installer også til xp
Avatar billede sesam Nybegynder
14. februar 2002 - 12:49 #4
Virker det?
Avatar billede sesam Nybegynder
18. februar 2002 - 13:56 #5
Hallo!!!
Avatar billede webbie Nybegynder
19. februar 2002 - 20:50 #6
tak for hjælpen....
Jep - det virker.... :D