Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Formatering af NTFS-partition til FAT32

Jeg har på en HD 2 partitioner:

c: NTFS (med win2k)
d: FAT32 (med dokumenter og sager)

Kan jeg formatere c-drevet til FAT32 så jeg kan installere win98 igen, og hvordan?

Det skal gøres uden at formatere d-drevet.
Avatar billede asogaard Nybegynder
12. februar 2002 - 14:55 #1
Jeg vil hellere stille spørgsmålet er det nødvendigt at køre 98?, da 2000 nu har et bedre fil system samt at OS'et er mere stabilt...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
12. februar 2002 - 15:37 #2
asogaard> Nu er det ikke lige just alle programmer/spil der kan køre ok på en 2k, jeg kan da nævne bl.a. Risk (1) samt nogle af de gode gamle dos spil m.m. som virker på en Win98.

muta> Så vidt jeg ved så kan du hente Partition Magic fra www.powerquest.com

Det kan det du ønsker.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. februar 2002 - 15:45 #3
luk det ene spm., du må kun stille et ad gangen!
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. februar 2002 - 15:47 #4
luk det ene spm., du må kun stille et ad gangen!
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2002 - 16:57 #5
sorry, det var en fejl. Da jeg oprettede det andet spørgsmål kunne jeg ikke se det. Så jeg prøvede igen. Også underligt at jeg har minus point på min konto