Avatar billede fredney Nybegynder
17. maj 2000 - 18:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trace bitmap

Hvordan hæver man opløsningen eller kvaliteten af de billeder man tracer? Er det kun bitmap billeder der kan traces?
Er trace den eneste måde at vektorisere sine billeder på i flash?
Er der nogle formater for vektor grafik man skal huske når man gemmer sine billeder i andre billedbhanlingsprogrammer?
Avatar billede gotcha Nybegynder
18. maj 2000 - 12:09 #1
Når du klikker på Trace Bitmap, kan du vælge hvor nøjagtig du ønsker Flash skal konvertere dine pixels til vektorkurver.

Hvis du klikker på File, Import (Ctrl+R)kan du se de filtyper, som du kan importere.
Avatar billede kylle Nybegynder
22. maj 2000 - 11:52 #2
Du kan bruge bruge copy paste direkte fra illustrator til flash uden at gemme din .ai-fil først.