Avatar billede udp Nybegynder
12. februar 2002 - 11:41 Der er 1 løsning

Brændning af CD

Hej!

Jeg har Unlead Video shop, og Nero 5,
Jeg har loaded en filmsekvens in fra min CamC. via Unlead. Filen ligger nu som en VSP.
Nu åbner jeg for Nero, og hvis jeg vælger en CD/ISO flytter jeg den eller de valgte filer over,
og brænderikonet aktiveres.
Men det jeg vil, er at brænde en CD der kan vises i en DVD-afspiller på fjernsyn. Jeg vælger så i stedet for, en video CD i Nero, og der kommer et træ op, hvor bla. Mpegav er nævnt. Jeg mener at have hørt at de skal være Mpeg format til TV, men hvis jeg lægger filen in i Mpeg folderen sker der ikke noget, filen reg. ikke og der kan ikke brændes.
Hvad skal jeg gøre
Avatar billede udp Nybegynder
12. februar 2002 - 13:06 #1
Måske ligger dette ? i forkert kategori, jeg tillader mig at oprette det i Video/foto som det mest korrekte