Avatar billede tiny_thim Nybegynder
11. februar 2002 - 22:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CS Retail ?

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en "stand-alone" version af CS altså en såkaldt retail version af spillet. Jeg leder IKKE efter en sampak med både Half-Life og CS, derimod leder jeg kun efter CS Retail versionen.
Hvis der eventuelt er nogen der er interesserede i at sælge et eksemplar til mig så bare sig til.
Avatar billede -krn- Nybegynder
11. februar 2002 - 22:04 #1
Skal det være online eller i en butik ???

-KRN-
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
11. februar 2002 - 22:08 #2
Det er ligegyldigt bare jeg kan bestille spillet og betale kontant per efterkrav via pakkeposten.
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
11. februar 2002 - 22:20 #3
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med et link til en butik eller er der ikke nogen der er villige til at sælge mig et eksemplar af spillet??
Hvis i har et eksemplar til salg så send en email til mig på: tiny_thim@hotmail.com
Avatar billede birkis Nybegynder
11. februar 2002 - 22:59 #4
tiny_thim >>  Det der spurte du også om i http://www.eksperten.dk/spm/157683

Beklageligvis har jeg enda ikke funnet en butikk (hverken alm. eller online) som har spillet...  :(
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
25. maj 2002 - 15:11 #5
Jeg har købt Halflife også downloadet og installeret MOD versionen af CD.
Tak for jeres svar
Der er desværre ikke nogen af jer der har givet mig et svar så jeg kan ikke give nogen af jer pointene.
Så jeg lukker spørgsmålet og giver pointene til mig selv.
Jeg håber det er i orden med jer.