Avatar billede jmc Nybegynder
11. februar 2002 - 20:44 Der er 1 løsning

._x

hvorfor giver dette 790.45
når den er x er 27 i infopanelet?

trace (_root.menu_slider._x)

Jeg prøver forgæves at sætte et movieclip til en bestemt horisontal pos hvor den var i starten, but it drills a bit...

men ville det ikke være:

på movieclip:
onClipEvent (load) {
    _root.gpos = _root.menu_slider._x;
    // trace (_root.menu_slider._x)
}

på knap:
on (release) {
    root.menu_slider._x = _root.gpos;
}
Avatar billede snarf3001 Nybegynder
21. februar 2002 - 17:49 #1
Måske er din info box indstillet forkert. Der er nogle små firkanter lige ved siden af x og y værdierne i info-boxen. Den sorte af dem angiver hvad flah tolker som nul-punkt; øverst til venstre eller i midten.