Avatar billede websafe Nybegynder
11. februar 2002 - 20:31 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Navn på it-firma? part 2

Er der nogen, der har et godt bud på et fikst navn til et firma, der handler med pc-systemer og hardware? Handlen foregår i overvejende grad på nettet, så (needless to say) det skal være et domænenavn :-)

Ledige domæner har selvfølgelig 1.-prioritet, men har du et relevant domæne, du gerne vil af med til en overkommelig pris, så smid et svar.

(Næsten) ufravigelige krav til navnet:
- ingen bindestreger
- ingen tal
- ikke længere end 15 karakterer + domæne-endelse
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
11. februar 2002 - 20:39 #1
buy-pcware
buypcware
Avatar billede websafe Nybegynder
11. februar 2002 - 20:50 #2
Det bør lige nævnes, at jeg har set http://www.eksperten.dk/spm/161820 og har fået forslag på http://www.eksperten.dk/spm/164031 - men fyr løs, for alle relevante forslag bliver belønnet med point :-)
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
11. februar 2002 - 20:54 #3
ja....jeg snubbede jo INTERLACE, og sådan kom det til at se ud: www.interlace.dk

:o)))))
Spurgte jo selv, så jeg har desværre ikke rigtigt nogle forslag.
-Hvad er det meningen du vil prioritere på din side???
-Og hvor langt er du???
Avatar billede ekpa Nybegynder
11. februar 2002 - 21:39 #4
datalogics.dk
Avatar billede hammers Nybegynder
13. februar 2002 - 17:39 #5
Avatar billede websafe Nybegynder
13. februar 2002 - 18:01 #6
ulrik >> Undskyld ventetiden... Du snuppede (endnu) et godt domæne ved købet af interlace.dk :o)
Ang. sitet: Det er allerede oppe og det kører som det skal - jeg er bare ikke tilfreds med navnet, og vil meget gerne skifte det ud. Jeg har selv et godt forslag, men man er jo en idiot, hvis man tror at det kun er en selv der får ideer til gode domænenavne, ik? :o).

I øvrigt må bogstavet 'e' gerne sættes først i domænet, fx. eSomething.dk.
Derfor: Jo flere forslag, jo bedre! Kommer der "for mange" (umuligt) forslag i forhold til antallet af point, vil der - selvfølgelig - blive oprettet et nyt spørgsmål med point til fordeling.
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
14. februar 2002 - 16:15 #7
må man se din side??
Avatar billede hammers Nybegynder
14. februar 2002 - 20:08 #8
Avatar billede playground Nybegynder
19. februar 2002 - 09:31 #9
eware.dk
Avatar billede playground Nybegynder
19. februar 2002 - 09:32 #10
Avatar billede playground Nybegynder
19. februar 2002 - 09:32 #11
ups. heartware.dk findes faktisk
Avatar billede ekpa Nybegynder
19. februar 2002 - 09:53 #12
e-denne-domaeneadresse-kan-du-ikke-huske.dk
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
19. februar 2002 - 10:36 #13
vist lidt mere end 15 karakterer....!? lol
Avatar billede ekpa Nybegynder
19. februar 2002 - 10:43 #14
OK.... nåja.com
Avatar billede donslund Nybegynder
19. februar 2002 - 14:54 #15
Jeg synes jo at den fedeste adresse må www.oghvemvardetdersagdeatalledegodeadresseralleredevartaget.com
Det er godt nok mere end 15 tegn, men fedt, det er det. :-)
Avatar billede ekpa Nybegynder
19. februar 2002 - 15:02 #16
Jep
Avatar billede qzar Nybegynder
22. februar 2002 - 13:33 #17
Avatar billede orbiz Nybegynder
04. marts 2002 - 16:49 #18
sharkwear.dk