Avatar billede toasten Nybegynder
11. februar 2002 - 19:38 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Feedback

Http://www.krabbejohn.subnet.dk
Jeg ville gerne vide hvad I syntes om siden, fortælle hvilke fejl i oplever, om det er fedt lavet eller det bare er noget fup og lignende.
Point går til den/de indlæg som giver mig mest information og noget at rette.
Avatar billede startfirma Nybegynder
11. februar 2002 - 19:51 #1
Nummer 2 vindue tager LANG tid at åbne med 512/512

Krappespillet er sjov fordi det er kitchet :)

Lav din egen gæstebog du kan godt!  ;)

Der kunne godt gøres mere ud af Alfa-klanen

Nina Byrnak Storm er ikke værst ;))

Jeg ville ikke centrere alle linierne i nyheder :)

mvh  www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
11. februar 2002 - 19:52 #2
Nummer 2 vindue = vindue efter 'kom da indenfor'
Avatar billede sacre_bleu Nybegynder
12. februar 2002 - 11:04 #3
Jeg er enig med startfirma... Drop centreringen af teksten i NEWS :)

Hvad med en "vend tilbage til PERSONER"-knap, når man går ind på de forskellige profiler ? Det virker lidt underligt at man skal lukke vinduet, og trykke på "PERSONER" igen for at se de andre profiler ;)

Ellers er det et nydeligt site du har fået bikset sammen... Krabbespillet rykker for hårdt !

Hende Nina der... Hun ser sgu da helt ok ud ;)

over & out - Sacre_Bleu
Avatar billede toasten Nybegynder
12. februar 2002 - 17:13 #4
Hmm... nu har jeg rettet det I snakkede om, uploader det lige om lidt.
Har I lagt mærke til baggrundsskiftet og er det iorden?
Desuden, syntes I at siden "henvender" sig godt nok til det den er lavet til, nemlig en gymnasie klasse?
/Lars
Avatar billede toasten Nybegynder
13. februar 2002 - 19:45 #5
Tjaa.. ikke helt tilfredstillende. Dog får startfirma 30 point