Avatar billede mortenmadsen Nybegynder
11. februar 2002 - 18:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fryser når jeg spiller 3D spil

Hver gang jeg spiller 3D spil fryser min computer. Der kan godt gå op til 10 min inden den går ned.
Jeg har et ASUS MEL-M Socket 370 bundkort + GeForce grafik kort

Hvad kan jeg gøre for at få den op at køre???????

Mvh
Morten
Avatar billede .exe Nybegynder
11. februar 2002 - 18:49 #1
Ved du hvor varm din CPU bliver???
Avatar billede lee Nybegynder
11. februar 2002 - 19:29 #2
*G* elsker sådanne overskrifter ;o)
Avatar billede mortenmadsen Nybegynder
13. februar 2002 - 14:56 #3
Min CPU er mellem 40-45 grader

rammene er ca. 25 grader
Avatar billede xpmobil Nybegynder
13. februar 2002 - 15:44 #4
oki det er der for din compuert fryser da din CUP bliver for varm så starte med at skifte køler da din CPU helst skal være så lave som muligt vis det ikke virker kan du da lige prøve at updater din drivers jo eller måse købe flger ram vis det ikke vir hvad jeg ikke lige hvad du skal gør SMID lorte ud og køb noget ny MVH daniel kejser http://www.xpmobil.dk
Avatar billede alapalooza Nybegynder
15. februar 2002 - 08:37 #5
Kører du med en skæv bus hastighed ? for dette ka godt gøre at PCI og AGP kort fejler.. Har selv haft samme problem med mit G-Force3.
Avatar billede scandal Nybegynder
15. februar 2002 - 09:41 #6
40-45 grader: Hvis det er en AMD, er det ikke for varmt !  Det er det måske, hvis det er Intel.
Det kan også være grafikkortet, der bliver for varm. Så vil jeg anbefale en slot-cooler, som kan sættes på lige under grafikkortet, og køle den lidt ekstra.
Avatar billede webinfo Nybegynder
15. februar 2002 - 12:01 #7
nu når jeg tænker mig om så kan det enligt være at dit bundkort ikke får nok strøm så prøv at sætte en mere til ved side af vis der ikke kan sede en mere oki zez
Avatar billede scandal Nybegynder
15. februar 2002 - 13:14 #8
Hvis det er  bundkortet, der ikke får nok, vil jeg da mene at den burde gå ned første gang, der er spidsbelastning, og ikke efter 10 minutter.
Jeg synes stadig det lyder som et varmeproblem et eller andet sted.
Avatar billede mortenmadsen Nybegynder
15. februar 2002 - 16:18 #9
Det er en Celeron 400 Mhz
Hvordan finder man ud af om man kører med en skæv bus hastighed, og hvordan sætter man mere strøm til bundkortet??
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
15. februar 2002 - 16:19 #10
hvilket lydkort har du?
Avatar billede mortenmadsen Nybegynder
15. februar 2002 - 16:21 #11
Det er et gammelt et. Er ikke helt klar over hvad det er for et. Måske
SB 16