Avatar billede zae Nybegynder
11. februar 2002 - 14:38 Der er 3 kommentarer

Sony´s on-site garanti

Hej !

Jeg har en sony e220 skærm, som er en smule defekt.

Hvis jeg benytter onsite garantien får jeg så en e215e, e220 eller en e230 skærm ???

Grunden til at jeg spørger er at e220 ikke laves længere, e215e er dårligere end e220, men e230 er bedre.

Så hvad gør sony i min situation....nogen der har været ude for mit problem ??

Avatar billede zeus19 Nybegynder
11. februar 2002 - 14:48 #1
selvom de ikke laves mere har de stadig nogle på lager. men skulle det vise sig at de ikke har flere skal du selfølgelig have en e230 da de ikke må give dig noget som ikke er tilsvarende eller bedre end det produkt du har købt.
Avatar billede zae Nybegynder
11. februar 2002 - 14:52 #2
Så faktisk bør jeg venter et par måneder med at bytte den. For så får jeg en bedre skærm end jeg købt........ :-)
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
11. februar 2002 - 15:14 #3
ja. det trick kan man også gøre med andet hardware:o)