Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
11. februar 2002 - 14:29 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Gøre hjemmeside kendt??

Kan I fortælle mig, hvordan man hurtigst og billigst gør sin hjemmeside kendt???

-Det drejer sig om denne side:    www.interlace.dk
Altså salg af EDB og harware....!
Avatar billede cdc Novice
11. februar 2002 - 14:34 #1
Leg den ud på samtlige søgemasjiner som det først.....

/cdc
Avatar billede cdc Novice
11. februar 2002 - 14:35 #2
leg den ud på samtlige søgemaskiner som det første.....

/cdc
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
11. februar 2002 - 14:36 #3
det er bare dyrt, eller hvis man vælger den gratis' model, så tager det op til et år at blive registreret.....! :-/
Avatar billede _michael_ Nybegynder
11. februar 2002 - 14:37 #4
Jeg kan ihvertfald fortælle dig, hvordan du bliver negativt kendt...

Først og fremmest... Lad være med at lave full-screen... Det er altid en kilde til irritation...
Vis den 'rigtige side' istedet for fiksfakserier... endnu en kilde til irritation...

Så kan du starte igen.
God arbejdslyst. :o)
Avatar billede cdc Novice
11. februar 2002 - 14:37 #5
en dobbelt her, den først blev blank, men nu kom den, det er ikke så stabilt det her mere
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
11. februar 2002 - 14:40 #6
:o)...fortår hvad du mener -> Michael, men den forsvinder jo ret hurtigt...og det er egentlig planen at den "Rigtige" side skal load imens,......det virker bare ikke helt endnu!!!
Avatar billede cdc Novice
11. februar 2002 - 14:44 #7
Tilmeld dit firma til www.edbpriser.dk der er det mange der søger efter ting
Avatar billede mjj Nybegynder
11. februar 2002 - 15:01 #8
Tilmeld dit site hos Tradedoubler (et affiliate-netværk).

Her er hvad de selv skriver:

Med TradeDoublers teknologi kan e-handelssteder samarbejde med tusindvis af affiliate sites, der bliver tilbudt provision for de unikke besøgende (klik), "registreringer" og "salg", der genereres af deres besøgende. Frem for at være baseret på betaling for antallet af visninger af reklamer (CPM) er TradeDoublers produkter 100% resultatbaserede. Dette betyder at man ikke behøver spekulere i usikre click-through rater, men kan vælge kun at betale for det, der har værdi: unikke besøgende, registreringer og salg.

<a href="http://netmekka.port5.com/sponsor.htm">På mit website kan du læse lidt om firmaet og hvordan du tilmelder dig</a>
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. februar 2002 - 15:33 #9
Et godt råd:

Lad være med at spilde dine penge på søgestationer, der sælger unikke besøgende til kunderne.
Jeg er personligt tilmeldt find.dk som plus link, og har kun haft 3 hits på 2 måneder.

De påstår at der er 20000 brugere på deres site om ugen, men det skal tages med et grand salt.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. februar 2002 - 16:08 #10
Her kan du læse mere om søgemaskinernes måde at
fungere på, så du kan få en bedre placering:

http://www.lmi-data.dk/linkservice/optimering.htm

/per
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. februar 2002 - 20:05 #11
Før du gør noget som helst, skal du lige finde ud af hvilke søgeord, der er relevante for dig og din side.
Når det er gjort, skal du optimere dine sidet til de søgeord dit indhold kan bære og skabe indhold til resten af dine relevante søgeord.
Når det er gjort, skal du kikke på din interne linkstruktur i dit site, alle optimerede sider skal kunne nås i max to klik. Til dette formål kan du bruge en kombination af doorway og hallway sider.
Når dit sit er klart skal du på jagt efter links til dit site. Især google udregner din placering på baggrund af antallet og kvaliteten/relevansen af de links der peger på dine sider.
Herefter kan du begynde at tilmelde.

Ovenstående er bare en lille startguide, der kan gøres mere endnu

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede blizzardmaster Nybegynder
14. februar 2002 - 20:46 #12
Start med at få dit site listet i de forskellige indeks. Der være sig yahoo, jubii og så videre. Herefter kan du starte på robotterne.

Ellers er der som nævnt i et af de tidligere indlæg
, mulighed for affiliatenetværk som Tradedoubler. Endvidere er der også netværk som Danban.

Peter - www.digital-marketing.dk
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
14. februar 2002 - 22:29 #13
Problemet ved feks Tradedoubler er bare, at det koster 35.000,00 kr. bare at blive oprettet.....derefter koster det 2900,- om måneden + en procentdel af indtjeningen, der går gennem dem........

-Så skal man bare helst være sikker på at det er noget der virker.....ellers er det mange penge at bruge på en helt ny hjemmeside!!!

DAN-BAN arbejder jeg med.....også søgemaskinerne....dem har jeg bare lidt fordomme overfor.....Tror måske ikke, at det er dér folk søger efter en ny computer.......

Mjj, det du skriver med at TRadedoubler er 100% resultatbaserede, passer altså ikke helt.......35000,- i opstart...derefter 2900,- om måneden....DERUDOVER er de resultatbaserede!!??!!
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. februar 2002 - 00:00 #14
Den der bufferzone.dk... hvordan kan det egentlig være, at mange af linksene og siderne ikke eksisterer på en side for web- og søgemaskine-optimering. Hvad er præcist kombinationen af doorway og hallway-sider? Og vil en eller anden venligst fortælle mig, hvor og hvad de er på bufferzone.dk.
Den her, den er go. :o): http://www.bufferzone.dk/Vidensbank/Webpromotion/hvadmanikkeskal.htm. Læs evt. artiklen: Doorwaysider for dummies. Den er dyyyb! :o)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. februar 2002 - 00:01 #15
Avatar billede mjj Nybegynder
15. februar 2002 - 00:20 #16
ulrikhjul> Tjah...det er nu ikke mine ord, men Tradedoublers egne. Men hvis det ikke må koste noget, kan jeg anbefale dig denne side:

http://www.skattefrit.dk/Webmaster/Promotion/
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 00:26 #17
Er det egentlig ikke mest sådan at en side er ikke så kendt i ca. ½ år, medmindre det er et eller andet helt vildt nyt, fedt og godt koncept.
Efter et halvt år er der så kommet brugere tilfældigt ind på siden i et stykke tid, hvis de synes siden er god, så kommer de igen, og så begynder de at fortælle andre om siden, og tilsidst er der en masse brugere?!

Jeg tror det er svært at få en side vildt kendt, medmindre man startede en søgemaskine, da der næsten ikke fandtes andre danske hjemmesider (jubii.dk) eller hvis man laver en stor side om et spil, som den første (counter-strike.dk) eller et stort forum, hvor der er masser af besøgende, og man kan få svar på alt (eksperten.dk :o) )
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. februar 2002 - 20:27 #18
Bufferzone.dk mangler en masse fordi vi har for travlt med at lave SEO, så travlt at vi ikke har tid til at skrive om det. Det kan være at vi engang får mere tid til at skrive, men vi håber det ikke ;-)
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
18. februar 2002 - 13:32 #19
Jeg deler lige imellem Jer. :)
Avatar billede p65 Nybegynder
27. februar 2002 - 13:27 #20
>Kan I fortælle mig, hvordan man hurtigst og billigst gør sin hjemmeside kendt???
Find på noget nyttigt, nyt og/eller bedre! Og så levere varen!
Og undgår at gøre dumme ting som f.eks: Spam, dumpe beskeder på flere nyhedsgrupper, Pop-Up reklamer, osv.
Så enkelt er der, og der er ingen genveje (som jeg vil skrive her).

Jeg har haft en lille bitte hjemmeside i et stykke tid. Den er nu nr. 1 på de fleste søgemaskiner inden for sig eget lille felt - Internationalt.
Avatar billede chrnb Nybegynder
04. april 2002 - 19:45 #21
jeg siger det kun en gang:
laes denne bog www.ideavirus.com
kan downloades gratis