Avatar billede meyersweb Nybegynder
26. februar 1999 - 00:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny tekst i statuslinien!

Hvordan laver man teksten i statuslinien om, således at den hvis du markere et link IKKE skriver genvejen, men en anden tekst efter eget valg??
Avatar billede long Nybegynder
26. februar 1999 - 23:02 #1
<A HREF="http://www.eksperten.dk/" onMouseOver="self.status='Gå til Eksperten'; return true">Go!</A>
Avatar billede meyersweb Nybegynder
27. februar 1999 - 15:49 #2
Jeg kan ikke få det til at virke, men jeg tror at det har noget at gøre med at jeg har en kode der går at man ikke kan anvende linket (det hvor jeg vil have en ny tekst på). Koden ser sådan ud:

<a HREF="http://næsteside.htm"
OnClick=" if (check == 'no') alert('Du kan ikke komme videre før du har klikket på banneret'); return bannercheck();"><big><big><big><strong><font
face="Arial Black">næste side</font></strong></big></big></big></a></p>

hvor skal jeg sætte html-koden ind?
Avatar billede long Nybegynder
27. februar 1999 - 16:32 #3
<a HREF="http://næsteside.htm" onMouseOver="self.status='Gå til Eksperten'; return true;" OnClick=" if (check == 'no') alert('Du kan ikke komme videre før du har klikket på banneret'); return bannercheck();"><big><big><big><strong><font face="Arial Black">næste side</font></strong></big></big></big></a></p>
Avatar billede meyersweb Nybegynder
27. februar 1999 - 16:42 #4
Har forsøgt ovenstående, men det virker ikke??
Avatar billede meyersweb Nybegynder
11. marts 1999 - 12:21 #5
Jeg kunne ikke bruge ovenstående, men fandt svaret hos www.script.dk
Avatar billede one Nybegynder
16. marts 1999 - 14:58 #6
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
15. april 1999 - 23:15 #7
Hvorfor dog det?
Homesite er da langt bedre!!
Avatar billede jenshans Nybegynder
20. april 1999 - 17:10 #8
Det er sku' muligt at programmere ren html i frontpage. Hvorfor så købe andet!
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
24. april 1999 - 13:43 #9
ja, men FP ændrer i koden, og tilføjer en masse unødvendigt kode som bare tager ekstra tid at hente ned.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. april 1999 - 22:52 #10
FP er totalt lortet. webwriter 2 er dejligt simpel og hurtigt at bruge, og så kan man altid bruge homesite eller noget andet avanceret hvis man skal lave specielle effekter, men til ren html er ww2 fedt
Avatar billede meyersweb Nybegynder
26. maj 1999 - 13:34 #11
Jeg kunne ikke bruge svarene, men jeg acc. så den ikke står åben