Avatar billede smilet Nybegynder
11. februar 2002 - 08:50 Der er 4 kommentarer

Word

WinNT
worddokument (7.5MB), hvori der ligger en 8-10 billeder på én side.Word bliver irriterende ofte  lukket ned af et program, der hedder Dr. Watson. Jeg har tidligere været ude for lignende problemer på andre systemer, hvor Word heller ikke var særlig egnet til at håndtere grafik. Er der nogen der har hørt om en opdatering eller en anden løsning på problemet.
Avatar billede smilet Nybegynder
11. februar 2002 - 08:54 #1
PS: Word 2000
Avatar billede trs Nybegynder
11. februar 2002 - 09:25 #2
Avatar billede smilet Nybegynder
11. februar 2002 - 23:19 #3
Hmm  --desværre -det hjalp ikke !!
Avatar billede s.stud Nybegynder
14. februar 2002 - 21:08 #4
Win2000 hjælp siger, at Dr. Watson er en programdebugger - en problemknuser i Windows til Windows.
Årsagen til at dit dokument bliver lukket er måske, at det kræver for stor hukommelse?
Måske hjælper det at arbejde med billederne i et billede-redigeringsprogram?
Word er trods alt lavet til at arbejde med teskt... :)
Ellers ingen forslag.. :(