Avatar billede miwe Nybegynder
11. februar 2002 - 00:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Duron/Athlon gummiklodser

Er det almindeligt, at gummiklodserne (de 4 afstandsklodser) på disse processorer ryger med af, når man piller køleren af.
Er der nogen fordele/ulemper ved evt. at skære disse klodser af?
Det er sådan lidt generel viden. jeg ønsker
På forh. tak
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
11. februar 2002 - 00:44 #1
du skal ikke pille dem af, skære i dem eller noget
det er dem der støtter kernen så hele vægten af køleren ikke er på kobber kernen.... du kan smadre cpuen af det.
og det er slet ikke normalt at de falder af, men ved min cpu fald den ene også af.. puttede den bare på igen
Avatar billede miwe Nybegynder
11. februar 2002 - 22:27 #2
Jeg takker Dex, Har solgt en computer til en makker som har skåret dem af næsten nede ved pladen, men der sidder lidt gummi tilbage. Han påstår at de selv er faldet af!!!. Derfor mit spørgsmål. (Hans computer fryser hele tiden nu, men det er lidt svært at rekl. sådan en prosessor)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
12. februar 2002 - 13:01 #3
da han selv har modificeret ved den er der ingen garanti på mere....
bare synd :)