Avatar billede sago Nybegynder
10. februar 2002 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PSU/Watt?

Er 300W nok i en strømforsyning? Eller skal jeg op på mere?

Jeg vil gerne have at den er støjsvag, så hvis jeg kan nøjes med 300W, så ville det være rart...
Avatar billede t_holst Nybegynder
10. februar 2002 - 20:21 #1
Det kan du sagtens nøjes med
Avatar billede .exe Nybegynder
10. februar 2002 - 20:24 #2
sago : Det kommer an på hvad du har i din maskine !
Så, hvad har du af hardware???
Avatar billede sago Nybegynder
10. februar 2002 - 20:33 #3
Tja, jeg skal snart til at opgradere, men jeg regner med at få (udover det basale), en ekstra harddisk, lydkort, netkort, webcam... tja... en cd-brænder...

(for tiden har jeg et 2d-kort og et Voodoo2 (grin nu ikke! :P), men det bliver snart skiftet ud!)

Så det er ikke det helt store.

Er der nogen der kan anbefale en god støjsvag og ikke alt for dyr PSU?
Avatar billede vistodk Nybegynder
11. februar 2002 - 00:40 #4
Det kan godt trække det hele... ingen problem.. men køber du eks en 1800Mhx CPu og 2 extra diske onen i dem du har, så begynder du at mangle...
Avatar billede sago Nybegynder
11. februar 2002 - 14:05 #5
Ok, tak for hjælpen