Avatar billede filipd Nybegynder
10. februar 2002 - 19:26 Der er 12 kommentarer

Vurdering af banner !

Tjek lige dette link:
http://212.242.89.205/fd/banner.htm

Og fortæl hvad i synes om banneret.
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
10. februar 2002 - 19:28 #1
flot banner. men sidste del af "netportal" er lidt utydelige fprdi de er hvide, ellers flot
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2002 - 19:48 #2
flot banner, men hvis det skal bruges som reklame på noget tidspunkt dutter det ikke, det er ikke spændende og fængede, altså det har ingen stop effekt, og det skal det have på det nuværende web, da der er mange om budet, men grafisk flot
Avatar billede peterheinzl Nybegynder
10. februar 2002 - 19:50 #3
Når du slører dit varemærke bliver det ikke ligefrem banket ind på nethinden.
Hvis du er heldig, bliver man nysgerrig og tænker hvad står der egentlig der ?
Et banner skal
1) skabe opmærksomhed
2) skabe interesse
3) skabe klik

...og der er ingen grund til at man skal gætte sig til at der står "netportal"
Avatar billede zae Nybegynder
10. februar 2002 - 19:56 #4
Det skal bruges som "logo" øverst på siden.

Jeg vil arbejde lidt med "netportal"

Faktisk har jeg brug for noget hjælp til at lave siden www.fdweb.dk så hvis der er nogen der vil være med til at starte en ny portal må i meget gerne kontalte mig på f.d@e-mail.dk

Jeg har brug for alt. Graffikere, asp folk og nogle der kan skrive artikler.
Avatar billede fet321 Nybegynder
12. februar 2002 - 00:32 #5
.....ikke hvis du snyder
Avatar billede filipd Nybegynder
12. februar 2002 - 13:43 #6
Snyder ???? Hvad snakker du om. Hvis det er fordi der er skrevet fra 2 brugere kan jeg fortælle dig, at det er fordi jeg manglede point på "filipd" og derfor oprettede jeg en ny.

Nu er det bare lidt svært at holde styr på dem, og derfor komme jeg nogle gange til at svare med den anden profil, som tilfældet er her :-(

Beklager....
Avatar billede fet321 Nybegynder
12. februar 2002 - 17:56 #7
Du er sgu da for dum!
Avatar billede fet321 Nybegynder
12. februar 2002 - 18:02 #8
filipd/zae >> Du er anmeldt til admin for snyd.
Avatar billede fet321 Nybegynder
12. februar 2002 - 18:02 #9
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 18:03 #10
haha! Sikke en klovn! Indrømmer åbent at have 2 brugere *LOL*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2002 - 18:13 #11
brugerne deaktiveres.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:41 #12
lukketid ?