Avatar billede frantzen Nybegynder
10. februar 2002 - 19:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

XP UPS Partion

Jeg har kommet til at trykke ja til at partoinere mit C: drev. men ikke formateret det, har har kørt XP ind på en anden maskine, er der en der kender et program til at finde de tabte filer på drevet. eller er der ety værktøj i XP(tvivler til det her lorte SYSTEM) det er lige før jeg er villig til at sælge min sjæl for at få mit drev op. det er faktisk 2 drev det drejer sig om (1 HDD detlt i 2 drev) jeg kan se det ene men, XP spørg om jeg vil formaterer det, og gu vil jeg ej. så jeg kan ikke komme ind på HJÆLP, HJÆLP, HJÆLP
Avatar billede jknutz Nybegynder
10. februar 2002 - 19:05 #1
kan du ikke komme ind via dos?
Avatar billede cwd Nybegynder
10. februar 2002 - 19:05 #2
prøv med Lost and find!
Avatar billede frantzen Nybegynder
10. februar 2002 - 19:07 #3
i dosen skriver den "disken inde holder ikke et genkendeligt filsystem, kontroler om alle filsystem driverer er der"
Avatar billede frantzen Nybegynder
10. februar 2002 - 19:08 #4
hvor finder jeg "lost and find"
Avatar billede jknutz Nybegynder
10. februar 2002 - 19:11 #5
det er faktisk lidt noget lort du har fået lavet der kan ikke hjælpe dig herfra du så smuter.
Avatar billede karlslund Nybegynder
10. februar 2002 - 19:19 #6
Hvor har du svaret ja til at partitionere drevet?

Hvis drevet allerede er partitioneret spørger XP installationen ikke umiddelbart om du vil partitionere den ...

Har du slettet partitionen eller hvad?
Avatar billede karlslund Nybegynder
10. februar 2002 - 19:22 #7
jknutz, rimeligt ubrugeligt indlæg!
Avatar billede cwd Nybegynder
10. februar 2002 - 19:57 #8
Du kan søge efter det på nettet men jeg mener ikke det er freeware, men er det under Installationen du er "kommet" til dette?
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
11. februar 2002 - 00:16 #9
Når man har partioneret et drev er det meget sjældent man kan redde det ellers prøv partionmagic .. det kan evt redde det .. :)
Avatar billede ghost Nybegynder
15. februar 2002 - 01:04 #10
snot hva
Avatar billede karlslund Nybegynder
15. februar 2002 - 10:27 #11
FRANTZEN! Hvad endte det med, eller har du droppet spørgsmålet???
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. april 2002 - 18:13 #12
Tak for point ... :)))))
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. april 2002 - 18:15 #13
Det var da godt nok et gammelt spørgsmål havde faktisk ikke tænkt over det før jeg fik en mail kan ikke engang huske jeg besvarede det men okay klokken 24 plejer jeg som regel at være kanont træt efter 14 timers arbejde