Avatar billede krab Praktikant
10. februar 2002 - 18:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Plads mangel

Hej, jeg har 3,1 GB på min Windows XP drev, når jeg makere aller ting inde på mit C: og klikker egenskaber skriver den at jeg har brugt 1,5 GB, men når jeg klikker egenskaber for C: skriver den at jeg har brugt 3 GB, og altså kun har 100  MB tilbage, hvorfor skriver den det, jeg har prøvet en scandisk, og jeg har også vis alle filer slået til.
Hvad er problemet.
Avatar billede jknutz Nybegynder
10. februar 2002 - 19:07 #1
har du nogle skjulte filer på din hd??
Avatar billede krab Praktikant
10. februar 2002 - 19:30 #2
Nej, det er ikke det der er problemet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2002 - 20:07 #3
har du også husket at fjerne vingen i "skjul beskyttede operativ systemer"?
Avatar billede krab Praktikant
10. februar 2002 - 20:30 #4
Nej, hvor gør man det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2002 - 20:32 #5
samme sted som du sætter den til at vise skjulte filer: under mappeindstillinger
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
11. februar 2002 - 00:50 #6
Det kan også være der ligger noget i din "Skraldespand" prøv at tømme den .. den gemmer filer man har slettet op til flere dage også derfor jeg har gjort sådan at den ikke smider det i skraldespanden
Avatar billede krab Praktikant
11. februar 2002 - 14:30 #7
<<svend_rugaard>> Tror du jeg er DUM, det er jeg sku da godt klar over, jeg har da også gjordt så den ikke smider data over i papirkurven, det er da nok det første sted jeg checker skal du se. så det er ikke det, men hvad kan det så være, det kan da ikke passe at WIN XP fylder 3 GB. eller kan det.
Avatar billede krab Praktikant
15. februar 2002 - 00:19 #8
>>john_stigers << vil du ikke have POINT for dette, det var faktisk dig der havde ret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2002 - 21:54 #9
Jo da :)

SVAR :D
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
19. februar 2002 - 01:05 #10
Krab > Jeg tror ikke du er dum , så ikke nogen grund til at blive hidsig, men der er jo nogen der ikke ved det ,kunne da være du ikke var så kendt med computere .. så slap lige af .. !