Avatar billede 94a05 Nybegynder
10. februar 2002 - 16:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Open GL problem

Jeg har et _STORT_ problem.
Jeg har altid spillet skyde spillet Counter-Strike med OpenGL, men igår installerede jeg WinXP, og siden har jeg ikke kunnet spille OpenGL.
Jeg har prøvet alle nye drivere og nvidas detonatere, og intet hjælper.
en eller anden please hjælp mig (er sq ved at give op)

ps. Jeg har GeForce 2 GTS Deluxe, og WinXp Pro DK
Avatar billede fangel Nybegynder
10. februar 2002 - 16:50 #1
der er ikke OpenGL i XP, hent de nye Detonator XP drivere (til Win 2000 - Win XP), det hjalp for mig
Avatar billede -simon- Nybegynder
10. februar 2002 - 16:56 #2
har samme problem, min puter kan ikke installere de drivere :(
Avatar billede fangel Nybegynder
10. februar 2002 - 17:02 #3
kan i ikke hente denne driver og installere den

http://205.158.109.140/Windows/23.11/Win2K-XP_23.11.exe
Avatar billede 94a05 Nybegynder
10. februar 2002 - 17:20 #4
De dur ikke ;//  jeg hader WinXP ://
Avatar billede 94a05 Nybegynder
10. februar 2002 - 17:25 #5
Jeg mangler virkelig hjælp, jeg skulle næsten gøre dette til et 1000 point spørgsmål - alle siger: bare hent de nye nvidia detonatore, men det hjælper bare ikke !
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
10. februar 2002 - 17:43 #6
Det hjælper ikke og bare hente de nye Nvidia driver .. kør en windows update så får du den driver der er signeret af microsoft og så skulle du være ud over det problem men måske skulle du lige prøve at afinstallere nvidia driverne HELT det bliver de nemlig ikke ved bare at afinstallere .. du kan hente det på www.geforce.dk eller nvidia.dk ..
Avatar billede 94a05 Nybegynder
10. februar 2002 - 17:47 #7
Hvordan afinstallere jeg _HELT_  ?
Avatar billede resten Nybegynder
10. februar 2002 - 21:40 #8
Kør en system restore til bage inden du indstalered driverne.
Start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendanelse.
Avatar billede scandal Nybegynder
11. februar 2002 - 15:43 #9
Kør CS med direct3d indtil der kommer nye drivere.
Jeg har også selv lidt problemer med OpenGL/XP/CS. Mit problem består bare i at jeg ikke kan se health/armor/money/messeges etc.
Jeg kører med direct3d, og her er ikke problemer.
Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
11. februar 2002 - 19:56 #10
Jeg havde præsis den samme problem , og alle kom med det samme svar "Hent den nyeste driver". Men i dette tilfælde virker den nyeste 23.11 driver ikke til open gl i CS . Du skal hente den der hedder 21.83 , men det ville være det bedste hvis du fik fjernet alle de gamle drivere først !!
Happy fragging efter du har fået lagt den gamle driver ind !!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
12. februar 2002 - 06:01 #11
Jeg har aldrig haft et problem med OpenGL .. hverken i Windows 95, 98, 2000, eller XP .. i må gøre noget forkert!