Avatar billede gonzzo Nybegynder
16. maj 2000 - 17:04 Der er 7 kommentarer

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=17023

Er der en venlig sjæl herfra der vil tage et kik...

Avatar billede svalgaard Nybegynder
16. maj 2000 - 17:10 #1
kikker?
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. maj 2000 - 17:17 #2
et spm. må kun oprettes én gang ......

//Kjalle :o)
Avatar billede gonzzo Nybegynder
16. maj 2000 - 17:20 #3
der ER også KUN opretet EN gang!!!!!!!!

der er 0 nul) point i det jeg har oprettet her, en venlig sjæl mente at det nok var et javascript spm. jeg havede fået stillet i den forkeret gruppe, derfor bare en HENVISNING til spm'et. så som jeg ser det er det IKKE oprettet 2 steder.......
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. maj 2000 - 17:30 #4
det er sqda oprettet 2 steder selvom du ikke har givet point her !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Luk det andet spm. og opret et nyt i rigtig gruppe !!!!

//Kjalle !!
Avatar billede gonzzo Nybegynder
16. maj 2000 - 20:21 #5
spørgsmålet er oprettet ET sted og så er der lavet EN henvisning til det i en anden kat.

Jeg gad ikke at skulle lukke spm'et i php for at oprette det her, hvis det så heller ikke var/er den rigtige kat.

men er det her "nogen" kan hjælpe, lukker jeg gerne spm'et i php og opretter det her (så i får jeres point i den rigtige kat.)

kjalle >>>giv besked om du overhovedet kan finde ud af javascript, samt om du evt. har en løsning på mit problem/spørgsmål eller om du kun kan finde ud af at brokke dig, hvis det første er tilfældet flytter jeg spm'et med det samme......
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. maj 2000 - 20:33 #6
Jeg kan kun finde ud af at brokke mig he he he
Avatar billede ludo Nybegynder
17. maj 2000 - 14:05 #7
Jeg synes egentlig det er lidt svært at gennemskue hvad det egentlig er for en handling (præcist) der skal ind, men umiddelbart tror jeg denne kategori kan bruges. Desværre kan jeg ikke hjælpe dig da dine koder er lidt ukendte for mig (beklager)
Generelt kan javascript ændre indhold et sted efter hvad der vælges i en combo, v.h.a. OnChange, men som sagt, JEG kan ikk hjælpe...