Avatar billede pwn Forsker
10. februar 2002 - 13:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Maskine genstarter

Hvad kan det skyldes når en maskien med XP prof. genstarter hele tiden.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. februar 2002 - 13:55 #1
hele tiden, er det ikke når du vil slukke helt ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. februar 2002 - 13:56 #2
Avatar billede jknutz Nybegynder
10. februar 2002 - 13:59 #3
jo har selv været udsat for det samme problem med xp det kan skyldes dine ram blokke eller at din xp ikke konfigureret ordentlig mit råd tjek dine ram og instalere me eller 2000 eller lignende bare ikke xp.
Avatar billede jknutz Nybegynder
10. februar 2002 - 13:59 #4
jo har selv været udsat for det samme problem med xp det kan skyldes dine ram blokke eller at din xp ikke konfigureret ordentlig mit råd tjek dine ram og instalere me eller 2000 eller lignende bare ikke xp.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. februar 2002 - 14:00 #5
den genstarter pga. den får en BLÅ SKÆRM!

Winkey + pause knap, advanced, startup and recovery, fjern blueben i automatisk genstart!

bagefter, højre klik på denne computer, administrer, even log, applikation.. hvad har den skrevet når den genstarter?
Avatar billede fangel Nybegynder
10. februar 2002 - 14:07 #6
ja, XP er fra start sat til at genstarte ved systemfejl, jeg fik det væk ved at reinstallere XP
Avatar billede jknutz Nybegynder
10. februar 2002 - 14:10 #7
dea_pg, hmm lyder ret sarkastisk *G*
Avatar billede fangel Nybegynder
10. februar 2002 - 14:24 #8
jknutz => WHY ?
Avatar billede pwn Forsker
10. februar 2002 - 22:40 #9
Jeg fik svaret fra rkhdk og en henvisning fra no_doubt
rkhdk - send et svar - så får du også 15.

mvh

p
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. februar 2002 - 08:47 #10
beholde dem *S*