Avatar billede prod-gla Nybegynder
16. maj 2000 - 16:20 Der er 17 kommentarer og
5 løsninger

Hvem gør sig fortjent til et par points?

Fortæl hvorfor du gør dig fortjent til 1265 point.

Hvis du er heldig får du dem!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
16. maj 2000 - 16:26 #1
Hvad har du gang i?
Avatar billede haldesign Nybegynder
16. maj 2000 - 16:29 #2
Er det her ikke det du hader her på eksperten???

Hvad med at stille et spørgsmål som man kan svare på! Så har man da "fortjent" de point du udlover!!!

- Anders
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. maj 2000 - 16:31 #3
Er det ikke lidt ondsvagt at give alle sine point væk bare fordi man ikke gider deltage i Eksperten.dk's diskutioner ?? Du kan jo alligevel ikke slette din konto, så i stedet for at fucke alle TOP # listerne op så glemt dog kontoen istedet. Hvis du nu en dag fortryder har du jo stadig dine point. Og alligevel så får du jo 5 point hver dag automatisk fra eksperten, så har du tænkt dig at skille dig af med dem hver gang at du har en 100 point eller sådan noget ??

Ellers så prøv at skrive til Admin og få ham/hende til at SLETTE din konto sammen med pointsne .. så er alle glade!

Men hvis du absolut VIL af med dem så del dem ud på ALLE der svarer her og ikke kun een person. Så fucker du ikke TOP # listerne helt op.
Avatar billede prodic Mester
16. maj 2000 - 16:32 #4
Han er ved at melde sig ud, af det her Forum.
Det var han ihvertfald sidst.

hmmm, hvorfor jeg skulle have dem. Skulle man nu inddrage sin løn, eller sin benprotese der er gået i stykker. Eller sit syge job?

Nej del dem bare ud.

Gør PROD(ic)-GLA(d)!
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. maj 2000 - 16:34 #5
he he he admin sletter snart dit spm. igen igen .... og så får vi anvist nogen mærkelige spm. til dette link igen igen ..... er sket før i dag !!!

ADMIN >< hvor svært er det at disable denne bruger ??

//Kjalle ...........
Avatar billede renny Nybegynder
16. maj 2000 - 16:38 #6
fordi et par point aldrig skader
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. maj 2000 - 16:43 #7
<< prodic >>
"Gør PROD(ic)-GLA(d)!" *LOL*

Det er da godt at man kan få LIDT sjov ud af sådan en diskussion her!! *GG*

<< kjalle >>

I stedet skulle Admin helt SLETTE brugeren (ikke kun i dette spm, men generalt i sådanne tilfælde) da det så helt ville eliminere muligheden for at et nyt spm. bliver oprettet.

Men hvis han absolut VIL give sine point væk så synes jeg det ville være fair at DELE dem mellem ALLE der svarer på dette spm!!

Så lad os alle sammen svare på dette spm. så skader det ikke ligeså meget som hvis EEN person får alle pointsne! (mht. TOP # liste)
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. maj 2000 - 16:48 #8
Jah jah han sletter det anyway og når fyren at give os points tager admin dem fra os igen :o)

Da det åbenbart tager lang tid for admin at slette brugeren ville jeg midlertidigt foreslå at disable ham :o)

//Kjalle :o)
Avatar billede mukke Nybegynder
16. maj 2000 - 17:08 #9
/me fortjener da et pår points fordi han er så hjælpsom at ville tage imod dem ;-)
Avatar billede mpj Nybegynder
16. maj 2000 - 17:27 #10
hmm, jeg kunne da godt tænke mig lidt point... (:
Men alle er så sure så dem får man jo nok ikke *Er sur på alle dem som er sure*

MPJ
(-:
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. maj 2000 - 17:43 #11
HVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD ?????????????
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. maj 2000 - 17:55 #12
<< kjalle >>

"..tager admin dem fra os igen :o)"

Det tvivler jeg på at Admin gør. Hvis det er tilfældet, så er det svindel og pointsne vil jo bare forsvinde (blive slettet om du vil) uden at gøre gavn NOGLE steder!

hvad siger du "HVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD ?????????????" til ??

At han afviste "mukke" og "mpj" ??

Det synes jeg faktisk også er dumt (selvom jeg har fået points) da  deres svar var mindst ligeså "brugbare" (hint: useless) som vores andres.
Avatar billede mpj Nybegynder
16. maj 2000 - 18:03 #13
jaaaaaa...
Nu er jeg rigtig ked af det...
FARRVEL!
*smækker med døren*

MPJ
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. maj 2000 - 18:06 #14
mpj >< *griner for vildt*

men mon ikke vore points snart er væk igen ?!?!?

//Kjalle !!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. maj 2000 - 18:15 #15
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor folk går til så ekstreme ting som ligefrem at quitte Eksperten.dk pga. af der er nogle der snyder med points eller bare ikke acceptere et spm.

Det er jo ligesom det virkelige liv uden for computeren .. der bliver man sku også snydt en gang i ny og næ, der er det bare penge ol. og ikke værdiløse points man bliver snydt for.

Lad og lære af vores fejltalelser istedet for at begå nye. Hvis i ser en der prøver at snyde folk, så skriv deres navn ned (hvilket der er nogle der har gjort i forvejen af hvad jeg har læst tidligere i et andet spm.) og lad simpelthen være med at svare/kommentere deres evt. spm's.

Mht. til det med at der er nogle der er blevet svinet til her på Eksperten.dk så synes jeg simpelthen, at hvis folk ikke kan lide tonen så skulle de i stedet for at FLAME de andre for hårdt lade være med at deltage i diskussionen, ligemeget hvor MEGET de har lyst.

Hvis en kommentar/svar ikke bliver kommenteret så fortsætter det heller ikke. Ligesom hvis man stopper med at svare på "snyder" spm's holder det sikkert ligepludseligt op når det går op for dem der snyder andre at de ikke kommer nogle vejne med det.

Eksperten.dk er stor nok til både gode og dårlige kommentarer, så længe der er ligevægt men efterhånden som dårlige kommentarer bliver dårligt kommenteret så fortsætter det hele tiden...

Så, jer der tænker på at forlade Eksperten.dk - tænkt lige over det EEN gang til om i virkelig vil lade sådan nogle snydere og måske dårlige kommentarer jage jer væk herfra!

Hvis det fortsætte på samme måde må Eksperten.dk sku ændre navn til
X-Perten.dk for så vil alle dem der virklig VED noget (som f.eks. Ricardo der er smuttet) ikke være her mere og så vil Eksperten.dk simpelthen DØ!

Hvis eksperterne forsvinder - hvad faen skal vi så med Eksperten.dk ???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. maj 2000 - 18:18 #16
<< kjalle >>
Admin må for min skyld godt tage PROD-GLA's 253 point fra mig igen .. det gør ikke den store forskel .. men jeg tænkte at nu han ABSOLUT ville af med sine point, så hellere dele dem ud (HINT (PROD-GLA): L I G E L I G T) mellem ALLE svar .. så er det lidt mere fair, end hvis det kun er EN der får dem alle!

Men så skulle han ikke have accepteret så hurtigt .. han skulle have ventet til der kom flere svar .
Avatar billede design Nybegynder
16. maj 2000 - 18:40 #17
useriøst - ta dog for faen og ta jer lidt sammen. Jeg forstår det udemærket
Avatar billede mukke Nybegynder
16. maj 2000 - 18:51 #18
LMAO
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. maj 2000 - 19:29 #19
<< design >>
Nææ .. det var skam ret så seriøst!!

Hvis de bare tog og fjernede point systemet og bare lavede det til et spørge forum så ville der ikke være de problemer.
Avatar billede mpj Nybegynder
16. maj 2000 - 20:04 #20
tdaugaard>>
"Hvis de bare tog og fjernede point systemet og bare lavede det til et spørge forum så ville der ikke være de problemer.
"
Nej, og heller ikke så mange der ville svare...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. maj 2000 - 20:43 #21
<< mpj >>
Du har sikkert ret, men hvis der ikke var noget point system var der ingen der blev sure på hinanden over den slags ting, og forummet ville blive bedre at "skrive til".

Hvis nu Admin lavede en kategori der f.eks. hed "Eksperten: Snydere" hvor man kunne rapportere om en evt. freebie/snyder hvor Admin checkede dagligt så tror jeg egentlig også det ville hjælpe lidt.
Avatar billede mpj Nybegynder
16. maj 2000 - 21:02 #22
jaaa det ka´ der være noget om...