Avatar billede 2bak Nybegynder
10. februar 2002 - 12:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skille skærm ad?

Min kones IBM 15'' blev pludselig blev død. Vil checke om det er en banal sikring. Men jeg kan ikke finde ud af åbne den. Der er ingen skruer. En slags plastiklås i bunden???
Avatar billede nonick Nybegynder
10. februar 2002 - 13:29 #1
hmmm... lyder mærkeligt. Der MÅ da være nogle skruer. Ellers brug en hammer/sav :) Just kiddin´
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. februar 2002 - 13:54 #2
hvorfor tror du der sidder en sikring i apparatet?
Er den kortsluttet og du skifter sikringen brænder den blot af igen, lad hellere en fagmand om se på den, bed om et tilbud på den, og spild ikke for mange penge på den rep.

Ja, det er rigtigt at IBM skærme skal skilles ad på en bestemt måd, der er ingen skruer, men nogle tappe der skal skubbes ind, det kræver specialværktøj.
Avatar billede 2bak Nybegynder
10. februar 2002 - 15:06 #3
Pinligt, der var skruet helt ned for lysstyrken. Den fejler intet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. februar 2002 - 00:27 #4
Pinligt, nej det var godt at det kun var lyset der manglede og at du ikke var begyndt at brække den fra hinanden, det har jeg prøvet og det var pinligt ;o(
Takker for pointene!

www.fotx.net/retaxes