Avatar billede lbl Nybegynder
10. februar 2002 - 02:01 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Finde email-addresse???

Jeg skal finde en bestemt email-addresse. Jeg har navn, addresse, tlf. nr. Men jeg kan ikke finde en email på den person jeg vil finde. Jeg har prøvet på KRAK, Opasia m.m. Man skal være tilmeldt den service. Hvad kan jeg ellers gøre???
Avatar billede netraider Nybegynder
10. februar 2002 - 02:08 #1
Prøv evt. med whowhere.com
Avatar billede lbl Nybegynder
10. februar 2002 - 02:13 #2
tak, jeg prøver lige!!!
Avatar billede lbl Nybegynder
10. februar 2002 - 02:29 #3
intet resultat. jeg kan ikke engang finde min egen min egen email på siden! Er der flere forslag??
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. februar 2002 - 02:37 #4
tja... send en snailmail eller ring vedkommende / vedkommendes familie op, og få den. Kan være det er en der ikke ønsker den ude online jo
Avatar billede lbl Nybegynder
10. februar 2002 - 02:45 #5
vedkommende er ikke hjemme/har ringet flere gange. Familien kender jeg ikke. Er det umuligt at finde en email der ikke er tilmeldt krak m.m.?
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. februar 2002 - 02:48 #6
det er nok tæt på umuligt..
ved du hvor vedkommende render rundt online?
kan være der er en adresse på en sådan side jo
Avatar billede lbl Nybegynder
10. februar 2002 - 02:54 #7
Ja, vedkommende er på nogle sider men uden email..
Avatar billede jensb Nybegynder
11. februar 2002 - 20:06 #8
Avatar billede jensb Nybegynder
11. februar 2002 - 20:07 #9
hov, jeg kan se at epost.dk er det samme som Opasia...
Avatar billede jensb Nybegynder
11. februar 2002 - 20:08 #10
wow...hva skete der der...Jeg hedder s'gu ikke netraider, men mit svar blev skrevet i det navn...må vist lige ha fat i admin
Avatar billede lbl Nybegynder
11. februar 2002 - 21:31 #11
Tak for svarene! Jeg er ved at give op. Er der et sidste bud så jeg kan komme af med mine points????
Avatar billede jensb Nybegynder
11. februar 2002 - 21:33 #12
hehe...der er da helt kage i den nu... nu har du kommenteret i mit navn :-)
Avatar billede lbl Nybegynder
12. februar 2002 - 11:35 #13
Jeg prøver lige igen!
Avatar billede lbl Nybegynder
12. februar 2002 - 11:37 #14
Ja, den er helt gal
dato og klokken er også i koma
Avatar billede dumdum Nybegynder
12. februar 2002 - 11:38 #15
Er der noget der ik virker her, eller ser det bare sårn ud? ;)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede dumdum Nybegynder
12. februar 2002 - 11:39 #16
Næh det virker fint nok....

www.fotx.net
Avatar billede lbl Nybegynder
12. februar 2002 - 12:05 #17
prøv at se hvem kommentar.. er fra. ellers virker dato og ur nu!
Avatar billede dumdum Nybegynder
12. februar 2002 - 15:07 #18
hov det der har jeg jo ikke skrevet, men jeg har skrevet de to ovenover, den ene har jeg bare ikke skrevet hele adressen som ser sådan her ud:

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede isl19960 Nybegynder
13. februar 2002 - 09:51 #19
Fælles for alle de email-kartoteker er at man selv skal tilmelde sig... man bliver altså ikke automatisk optaget som i en telefonbog... :(
Avatar billede isl19960 Nybegynder
13. februar 2002 - 09:53 #20
whoow - jeg hedder ikke dumdum - jeg hedder isl19960

Det går da helt galt...
Avatar billede lbl Nybegynder
13. februar 2002 - 20:15 #21
selvom siden er gået i koma.. Er der nogen der ved om man kan finde en email-addresse der ikke er tilmeldt ....?
Avatar billede lbl Nybegynder
13. februar 2002 - 20:16 #22
ovenstående kommentar er fra lbl selvom siden siger noget andet!!!!!
Avatar billede dumdum Nybegynder
13. februar 2002 - 20:33 #23
Jeg kender ikke til nogen steder, men du kunne prøve at søge på navnet på www.google.com, og så se om du var heldig at lande på en side, hvor også vedkommendes email var opgivet.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede lbl Nybegynder
14. februar 2002 - 12:08 #24
Jeg har prøvet alt for at finde den borbandede email... Jeg chekker lige siden senere i dag, hvis der ikke er noget nyt så lukker jeg spørgsmålet.
"lbl"
Avatar billede isl19960 Nybegynder
14. februar 2002 - 12:42 #25
Der er deværre ikke noget centralt sted... det ville ellers være lækkert.. :)