Avatar billede zola Novice
10. februar 2002 - 00:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Updatering af jdk

Jeg har en gang installeret jdk1.2.1 og kawa 4.01 og har det stadig liggende på min pc´er.
Hvad nu hvis jeg ønsker at updatere min jdk til en 1.3 skal jeg så ind og lave en masse ændringer eller er det blot nogle sti-navne jeg skal ændre i kawa-opsætningen.

Jeg er lidt usikker på at gøre det, da det "gamle" jo virker udmærket på min hjemme pcér  ??
Avatar billede netsrac Praktikant
10. februar 2002 - 00:45 #1
Du skal blot installere det nye, det bliver som standart lagt i en anden mappe end den gamle version, så skal du i kawa gå ind under Costomize -> Options og sætte bin og lib biblioteket til det nye. Derefter virker det og går noget galt kan du altid i kawa sætte den tilbage til den gamle version.
Avatar billede rene-rene Nybegynder
10. februar 2002 - 00:47 #2
Det er bare nogle sti navne der skal ændres. Du skulle nu tage at opdatere jdk'en for der er nogle nye funktioner og og rettelser til de gamle metoder, derudover virker de gamle programmer stadig.
Avatar billede professoren Nybegynder
11. februar 2002 - 16:05 #3
Nu er der kommet in 1.4 beta, med udvidet swingset. Den erstatte
AWT-bibliotekerne under 1.1, 1.2, ovs.

Og som r-r siger, alle bibl. er "backwards compatible"...