Avatar billede pro_tech Nybegynder
16. maj 2000 - 13:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

er der cooler på athlon cpu

er der nogen der ved om der er cooler på amd athlon cpu ligsom der på p3 cpu
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
16. maj 2000 - 14:01 #1
Ehh, der er ingen fra start, men bør helt sikkert være det inden du sætter strøm til dyret!
Avatar billede joker73arb Nybegynder
16. maj 2000 - 14:21 #2
Der skal ALTID Være en cooler på en CPU. JO større/hurtigere CPU, des bedre afkøling skal der til..

Joker
Avatar billede i11uzion Nybegynder
16. maj 2000 - 16:29 #3
tigerdyr>>> Da Athlon jo er Slot A (altså pakket ind i en SECC modul), sidder der vel en blæser på fra start!!!
Avatar billede pro_tech Nybegynder
16. maj 2000 - 16:59 #4
Det er jo det spøger om???
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
16. maj 2000 - 17:23 #5
Øhhh...snakker vi ikke om den larmende ting på ydersiden af processoren ??
Og afhængig af hvordan vi definerer at der sidder/ikke sidder en blæser fra start...
Jeg definerer det som intels In A Box processorer! og så har Athlon ikke nogen fra start...
Avatar billede sirius Nybegynder
16. maj 2000 - 22:06 #6
der er ikke nogen når du køber den.. men der SKAL være det.. ellers siger den som en brandbil (gør min ihvertfald)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
16. maj 2000 - 22:30 #7
Ganske som jeg forsøgte at sige :o))
Rart at vide at jeg ikke er den eneste der mener det :o)
Avatar billede pro_tech Nybegynder
16. maj 2000 - 22:35 #8
Tak for hjælpen
Regards
pro_tech
Avatar billede i11uzion Nybegynder
18. maj 2000 - 19:03 #9
Det var nu også mest et spørgsmål det jeg skrev, selvom det måske ikke blev opfattet sådan... Min fejl :)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
18. maj 2000 - 20:14 #10
Ok, sorry :o)
Men som der er blevet sagt, sidder der ingen køler på en Athlon når du køber den...men det kan på ingen måde anbefales at undvære den (medmindre du ikke har andet at bruge penge på end processorer du brænder af *G*)