Avatar billede php-newbie Nybegynder
09. februar 2002 - 22:38 Der er 4 kommentarer

Kan ikke komme ud af dvale

Når min pc skal gå i dvale gør den det fint, men så når jeg har haft den slukket i nogle timer også starter den igen, kommer login billedet, men computeren er bare gået kold....
Hvad gør jeg
Avatar billede mygskys Nybegynder
09. februar 2002 - 22:43 #1
Jeg tror det er et program eller en service der hænger. Prøv at afslutte nogle emner fra din task manager, før du "lægger den i dvale".

Hvis du afslutter et prg. ad gangen kan du finde ud af hvilket et det er der driller...

mygsky
Avatar billede doek Nybegynder
09. februar 2002 - 23:43 #2
jeg har samme problem med min bærbare, eneste løsning jeg har er at lade være med at sætte den i dvale. Tiden man spare på de fejlslående opstart er mere end tiden det tager at starte op fra slukket.
Avatar billede php-newbie Nybegynder
10. februar 2002 - 16:42 #3
Dette er nemlig en bærbar, og sommetider kan den og andre gange ikke. Jeg forstod ikke helt det med at lukke et prg. ad gangen. Kan du forklare nærmere?
Avatar billede doek Nybegynder
16. februar 2002 - 03:24 #4
at lukke et program ad gangen er vel via task manager og "end process" ?!?