Avatar billede shaggy Nybegynder
09. februar 2002 - 18:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

skrivebeskyttelse

Halløj
Fusker lidt omkring med noget ASP. Instalerede XP på min com og siden da er alle mine databaser på min egen webserver blevet skrivebeskyttet (men de er ikke skrivebeskyttet under filens egenskaber) Hvis jeg upper dem til en anden webserver følger problemet med, webserver påstår at filen er skrivebeskyttet selvom den ikke er det! Hvad kan det være??
Avatar billede cham Nybegynder
09. februar 2002 - 18:54 #1
du har kontrolleret at selve biblioteket ikke er skrivebeskyttet?
Avatar billede shaggy Nybegynder
09. februar 2002 - 19:33 #2
ja, wwwroot mappen var skrivebeskyttet men det fjernede jeg.. der er intet der er skrivebeskyttet i øjeblikket
Avatar billede mrbarnes Nybegynder
10. februar 2002 - 13:29 #3
Har du skriverettigheder igennem IIS eller er det på mappeniveau du har fjernet skrivebeskyttelsen...
Avatar billede shaggy Nybegynder
10. februar 2002 - 18:11 #4
jeg har lige været inde og tjekke, jeg har uskirvebeskyttet alle de steder jeg kan komme til. Det jeg overhovedet ikke forstår er hvorfor problemet følger med når man flytter siden til en webserver der virker!
Avatar billede mrbarnes Nybegynder
10. februar 2002 - 21:02 #5
har du givet lov til at skrive igennem iis under home directory... hvor man kan sætte flueben i write permission og jeg snakker ikke på filniveau...
Avatar billede shaggy Nybegynder
13. februar 2002 - 17:20 #6
ja, det har jeg! Men lige lidt hjælper det!
Avatar billede shaggy Nybegynder
13. februar 2002 - 22:31 #7
jeg har fundet ud af at alle mine filer på c: automatisk blever skrivebeskyttet. Det er derfor at den kagede for mig.. men tak for hjælpen anywho