Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
09. februar 2002 - 18:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brænding

Kan det lade sig gør at brænde uden at den skifter serial kode.
Avatar billede razorgoose Nybegynder
09. februar 2002 - 18:44 #1
hej pc2u..
kan du forklare dig lidt nærmere :)
Avatar billede resten Nybegynder
09. februar 2002 - 18:57 #2
Hvis du vil lave en back op af en cdrom følger den samme serial kode med.
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
09. februar 2002 - 19:00 #3
jeg skal lave et program som skal ud på cd men jeg vil gerne have en slags kopi beskytter det eneste jeg mangler er at den ikke skifter serial kode når den bliver brændt
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
09. februar 2002 - 19:00 #4
resten>> er du helt sikker på det
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2002 - 20:12 #5
Dette er elementær pc-lærdom så lyt nu godt efter:

En kopi af data el. musik er 1:1 da det jo bare består af 0´ere og 1´ere - så ja resten har ret: Den samme serielkode følger med da det jo er det samme program - nu bare på 2 cd-rommer.