Avatar billede stolen Nybegynder
09. februar 2002 - 16:33 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ISDN

Kunne det tænkes at man kunne bruge et DIVA T/A ISDN MODEM til at kunne koble sig op til internettet via en ISDN NTAB bosk med...?

Avatar billede morpheus Nybegynder
09. februar 2002 - 16:41 #1
Jep, det er lige det du kan ! :o)
Avatar billede stolen Nybegynder
09. februar 2002 - 16:45 #2
Okay - ved du også hvordan det kan lade sig gøre...? ;o)
Avatar billede morpheus Nybegynder
09. februar 2002 - 16:55 #3
Med et, f.eks, netværkskabel kan du forbinde mellem ISDN porten på modemet og en af portene på NT boksen.
Så er der forbindelse.
Men du skal så have konverteret din analoge linie til digital (ISDN)
Avatar billede stolen Nybegynder
09. februar 2002 - 17:08 #4
JEg har fået konverteret min telefonlinje - jeg har fået en NTab boks installeret, samt har et DIVA ISDN modem - og så er det jeg spørger mig selv - hvorfor er det lige det ikke fungerer ordenligt..?

Jeg har tilsluttet strøm til modemet - forbundet det med et kabel kabel til NTab boksen - og modemet er installeret på Pc´eren - og virker korrekt.
Men der er altså ikke hul igennem - skal det være et netværkskabel altså  snakker vi om Cat5 eller...?

Jeg har sat sådan et eller andet kabel i som hørte til det gamle ISDNudstyr jeg havde.
Og havde egenligt regnet med at det ville være iorden hvis jeg satte det i ISDNporten og satte det i ISDNporten på Ntab boksen - skulle det så ikke være iorden - eller...?
Avatar billede intel4004 Novice
09. februar 2002 - 17:18 #5
På min NT-boks er 1 stk. LINE og 2 stk. ISDN linier. LINE skal forbindes til udaf af huset(normalt telefonkabel). Herefter skal du have sætte dit gamle ISDN-kabel i ISDN1 på NT-boksen og den anden ende i modemet(ISDN). Så skulle det funke...

INTEL4004
Avatar billede morpheus Nybegynder
09. februar 2002 - 17:18 #6
Så skulle det jo virke...

Har du sat dit nummer op i EICON Diva'en ?
Det skal du gøre før der kan ringes til dig...
Avatar billede stolen Nybegynder
10. februar 2002 - 18:39 #7
Jeg genstartede min Pc´er og så gik det hele op i en højere enhed :o) - Ved sq ikke lige hvad den havde gang i - men tusind tak for jeres hjælp :o) Jeg har fordelt de point så der er lidt til jer hver - håber det er iorden.