Avatar billede runeeske Nybegynder
09. februar 2002 - 16:33 Der er 2 kommentarer

grafik problemer

Jeg har samlet ny pc. Et ecs k7s5a motherboard med AMD xp1800 cpu. Til det har jeg købt nyt grafikkort Nvidia Geforce 2 200MX. Jeg har sat en ny Dell 17" skærm til.
Efter jeg bootede pc’en da jeg havde instl. medleveret driver er det som om billede bliver krympet sammen på 2 cm øverst på skærmen. Jeg bootede systemet i vga mode hvorefter der kom lodrette små streger på skærmen. Når jeg bevæger musen bliver det værer. Jeg downloadede ny driver til 2000. Det hjalp ikke. Hvad er galt?
Avatar billede nesral Nybegynder
09. februar 2002 - 16:56 #1
det lyder som om den er gal med enten dit skærmkort eller skærm
har du en anden computer du kan prøve på..
Avatar billede runeeske Nybegynder
09. februar 2002 - 17:30 #2
Jeg har prøvet skærmen på en anden pc, den er ok. Jeg må prøve grafikkortet på en anden pc.