Avatar billede jknutz Nybegynder
09. februar 2002 - 15:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HP Design

Kan jeg få en af jer freelance designere til at lave mig et design til min HP har nu prøvet at bikse noget sammen men det er aldrig blevet godt. Det skal bruges til en counter-strike side værsgo at gå igang
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
09. februar 2002 - 15:41 #1
.. LOL vi skal da have mere info..Desuden tror jeg ikke du skal regne med et design for 200 points..
Avatar billede cdc Novice
09. februar 2002 - 15:42 #2
versgo' og prøv selv. Prøv at upload det du selv har lavet på nettet, så vi kan kigge på det, og komme med konstruktiv kritik, så vi også for en idé om hvad du vil have. Det er den bedste måde at lære det på.

Det tager tid, og koster normalt penge at starte med noget fra starten, uden en enste idé om hvad i vil have. der skal du så lave om på dit spørgsmål. Hvad ønsker i, hvad hedder klanen, har i et logo, hvilke farver ønsker i osv osv.

/cdc
Avatar billede michaelb Nybegynder
09. februar 2002 - 15:55 #3
Jeg vil lave dette for 100 kr.
Men jeg skal sør'me også ha' lidt info så!!

.::Michael::.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
09. februar 2002 - 20:50 #4
Er der ikke lige nogen der gider lave en superflot hjemmeside til mig??

Den skal have ca. 100.000 unikke hits om måneden og min årsindtægt på den må ikke være under 3 mio. kr.

Point: 500
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
09. februar 2002 - 20:51 #5
*LOL*
Avatar billede jknutz Nybegynder
09. februar 2002 - 20:59 #6
okai da
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
10. februar 2002 - 15:36 #7
Få nogle penge op at lommen.
Har du nok, så kan du få lavet lige hvad du vil have....