Avatar billede skjoldan Nybegynder
15. maj 2000 - 23:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

win2k + creative dxr2

hejsa allesammen.

Nu har jeg sidder og kæmpet med at få mit DVD drev til at virke i win2k.. jeg har haft det før.. men nu vil det simpelthen ikke.. hver eneste gang jeg starter programmet op, rebooter min maskine.

så hvis nogle har fået det til at virke tager jeg meget gerne imod hjælp.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
16. maj 2000 - 08:29 #1
Nu skriver du ikke, om det er et "almindeligt" DVD drev du har, eller om det er Encorde udgaven, men har du downloadet den nyeste driver fra:

http://www.creative.com/support/files/download.asp?reg=1&OS=Win2k&prod=pc_dvd&select=Get+Files

Driveren virker både med den "almindelige" udgave og Encorde udgaven.
Avatar billede skjoldan Nybegynder
16. maj 2000 - 09:58 #2
Det er den almindelige jeg har.. og jeg har d/l det.. og installeret det, men når jeg kigger inde i kontrolpanel på device manager, står der stadig at den ikke virker.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
16. maj 2000 - 14:00 #3
Hmm, mystisk...
Avatar billede skjoldan Nybegynder
16. maj 2000 - 14:49 #4
hvordan installerede du dit??? hos mig når den finder delen, så kan den slet ikke finde nogle drivere som skulle passe dertil.. :(
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
16. maj 2000 - 14:55 #5
Jeg har faktisk ikke noget Creative DVD drev, men vil da gerne hjælpe dig med at få det installeret alligevel.

Hvis du kigger i loggen, står der så noget fra det tidspunkt, hvor computeren gik/går ned?
Avatar billede skjoldan Nybegynder
16. maj 2000 - 19:55 #6
jeg har løst det.... jeg prøvede at skifte pci port til mit mpeg kort.. også virkede det...
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
16. maj 2000 - 20:02 #7
Det er jeg glad for at høre, for jeg havde faktisk ikke så mange løsningsmuligheder sådan lige...