Avatar billede pondmule Nybegynder
09. februar 2002 - 00:57 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

16 bit Windows

Jeg har Windows xp. Jeg skal installere en ordbog, men når jeg går ind i setup, skriver den: 16 bit windows kan ikke køres, samt at den ikke kunne finde stien. Er der nogen der ved hvad det skyldes?  Det skal lige siges, at der ikke var nogle problemer med det på den anden pc, men det skulle helst ligge i denne her.
Avatar billede scorpius Nybegynder
09. februar 2002 - 00:59 #1
nej medmindre at det er din farveopløsning du skal indstille til 32 bit...

højreklik på skrivebord og vælg egenskaber > indstillinger...
Avatar billede pondmule Nybegynder
09. februar 2002 - 01:00 #2
Det er den allerede
Avatar billede grinderslev Praktikant
09. februar 2002 - 01:32 #3
Programmet er ikke kompatibelt med Windows XP.
Avatar billede pondmule Nybegynder
09. februar 2002 - 01:39 #4
Jo for den anden pc kører også med xp, så det kan ikke være det.
Avatar billede jytteq Nybegynder
09. februar 2002 - 01:52 #5
Jeg har haft den der fejl på en af mine PCer når jeg installerede fra en SCSI extern PLEXTOR brænder, når jeg brugte ide cdrom kunne den godt, så måske er det dit drev.
Avatar billede grinderslev Praktikant
09. februar 2002 - 01:53 #6
Kører du med flere bruger profiler på den maskine?
Avatar billede pondmule Nybegynder
09. februar 2002 - 01:59 #7
Jeg kører kun med en brugerprofil. Hvordan finder jeg ud af om det er en IDE cdrom? Jeg kan ikke se det i enhedshåndtering.
Avatar billede jytteq Nybegynder
09. februar 2002 - 03:05 #8
Du kan ikke se det på CDromen i enhedshåndtering men hvis du ikke har SCSI er den IDE, det var bare et longshoot jeg kom med som bemærkning.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
09. februar 2002 - 11:23 #9
Er det den der gyldendal ordbog dims...eller noget i den stil.. (WBC)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
09. februar 2002 - 11:35 #10
hvis det er den jeg tror det er: så indsæt din cd-rom i dit cd-rom drev kopiér så den mappe der hedder "Tbooks", gå derefter ind i dit C: >>>>> Windows >> indsæt så Mappen der inde. Når du har gjort det går du ind på Cd-rommen igen og gå ind i den mappe der hedder "Readme.NOW>>>> så vælger du et af drevne det kommer an på hvad  dit CD-Rom Drev hedder når du har klikket på et af drevne og kopiér den fil der hedder "BOOKCASE" og sætter ind i Windows mappen.. så skulle det virke...du skal bruge cdgang du skal b-rommen vær bruge programmet. :o)

P.S. vælg ikke den mappe der hedder C_Drive :o)

S.B.A
Avatar billede krofar Nybegynder
09. februar 2002 - 12:15 #11
Jeg har samme problem, hvad betyder "så skulle det virke...du skal bruge cdgang du skal b-rommen vær bruge programmet. :o)"?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
09. februar 2002 - 12:25 #12
krofar...lol..ja sorry...det er fordi jeg sidder på min bærbar også kommer jeg en gang i mellem til at trykke på flere knapper så ryger den tilbage og den slags (hader det)...Men der skulle stå.... Så skulle det virke... Men du skal bruge cd-rommen vær gang du skal bruge programmet :o)
Avatar billede krofar Nybegynder
09. februar 2002 - 13:58 #13
ok :o)
Avatar billede pondmule Nybegynder
09. februar 2002 - 14:08 #14
Det er Gyldendals dk-eng ordbog, men der er ikke noget der hedder Tbooks, så det går ikke
Avatar billede s.b.a Nybegynder
09. februar 2002 - 14:23 #15
ok hvad hedder mappen så ???..er der et Ikon der hedder WBC ??