Avatar billede killerbrain Nybegynder
08. februar 2002 - 21:47 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Razor Boomslang 2000

koster Razor Boomslang 2000 virkelig 899??? som de sælger den til der hvor jeg har set den! men på en side hvor jeg var inde på kunne man købe den til 699 + icemat men der hvor jeg ville bestille den kunne jeg ikke :( den var der ikke! det er da ALT for dyrt 899 for en mus :)

på forhånd tak
Avatar billede killerbrain Nybegynder
08. februar 2002 - 21:59 #1
er der ingen der ved det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 22:57 #2
Tjah... den ER dyr - det bliver den ved med at være for de går vist nemt i stykker har jeg hørt...
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
09. februar 2002 - 00:12 #4
men også det eneste sted jeg kunne finde ;-)
Avatar billede karlslund Nybegynder
10. februar 2002 - 14:16 #5
Vær lige klar over at de ENDNU (!!!) ikke har lavet XP-drivere. Og regn ikke med at se dem, deres support er ELENDIG.

Du kan dog have held med Windows 2000 driverne under XP - nogen virker de hos, andre ikke.

Ikke det du spurgte om, men alligevel relevant hvis du overvejer at købe en BoomSlang.

Min er iøvrigt endnu ikke gået i stykker :)