Avatar billede akexpert Nybegynder
08. februar 2002 - 15:40 Der er 11 kommentarer

WinZip

Hej derude.

Jeg skal bruge en funktion, hvortil man kan sende en streng med filnavn og kodeord. Så skal den returnere sand hvis kodeordet til filen er rigtige, ellers skal falsk returneres!!

Forstået??

/akExpert
Avatar billede dr.truti Nybegynder
08. februar 2002 - 15:42 #1
Og det er winzip filer det skal tjekkes ?

Truti
Avatar billede akexpert Nybegynder
08. februar 2002 - 15:51 #2
ja det er!
Avatar billede dr.truti Nybegynder
08. februar 2002 - 15:54 #3
OK! Dit projekt lyder som et der kunne være lidt skummelt men her er også en skummel kode :)

http://www.planetsourcecode.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=4481&lngWId=1

Jeg må ærligt sige jeg ikke har tjekket koden ud men den lover at kunne bruteforce en zip fil og når den gør det må den jo kunne sende password forsøg af sted... så se lige lidt på den.

Truti
Avatar billede akexpert Nybegynder
08. februar 2002 - 16:03 #4
nej, det er bare en quick exporter!!!!
Avatar billede kennethrisum Nybegynder
08. februar 2002 - 17:46 #5
Hvad er det du vil?

Hvis du leder efter brute force hacking så overvej lige dette:

1) Der er mere end 100 muligheder pr. tegn i password'et
2) Det giver 10.000.000.000 hvis password'et er 5 karakterer
3) Det giver ca. 116 døgn til at finde passwordet hvis din pc kan prøve 1000 forskellige password i sekundet.
Avatar billede akexpert Nybegynder
12. februar 2002 - 15:59 #6
Brute Force er ikke et program jeg kan bruge! Jeg skal bruge et api-kald, på en af winzip's dll-filer, som en funktion, hvor jeg sender zipfilens navn, og en af de indeholde filers navn, og et password, hvor funktionen retunere true, hvis passwordet er korrekt, men false hvis passwordet er ukorrerkt!!

Og jeg vil lige sige til kennethrisum, at kan er på det gale spor, vedr. mit spm!!

/akExpert
Avatar billede kennethrisum Nybegynder
12. februar 2002 - 16:22 #7
>>akExpert
Det var ikke for at fornærme dig. Jeg taler om bitter erfaring, da jeg havde en (min egen) zip fil hvor jeg havde glemt passwordet. Det var ikke ilde ment.

Nå, men dengang ledte jeg også efter API'er men kunne ikke finde nogle.
Avatar billede akexpert Nybegynder
12. februar 2002 - 16:39 #8
>>kennethrisum
Okay. Det er iorden! Hvordan fandt du passwordet???

/akExpert
Avatar billede kennethrisum Nybegynder
12. februar 2002 - 16:52 #9
Det gjorde jeg ikke. Jeg droppede det.
Avatar billede akexpert Nybegynder
20. februar 2002 - 17:58 #10
Er der slet ingen der kan fortælle en funktion som der kan løse mit spm????
Avatar billede akexpert Nybegynder
25. marts 2002 - 15:03 #11
Jeg lukker