Avatar billede mac4me Nybegynder
08. februar 2002 - 15:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner jeg min 6500/250??

Hej!
Jeg har prövet på at åbne min computer, men lykkes ikke.
Jeg har fundet ud af at få moderkortet ud, men behöver at komme ind til CD-drevet. Kan ikke finde en lösning...
Det haster ...
Avatar billede aeblenet Nybegynder
09. februar 2002 - 17:52 #1
i bunden af fronten, sidder der 2 knapper.

de skal trykkes op. Hiv samtidig ud i hele frontpanelet.

-hvis du aldrig før har gjort dette, sidder det sikert rigtigt godt fast.

Derfor. R Y K hårdt.

hilsen http://www.aeblenet.dk
Avatar billede bobbels Nybegynder
10. februar 2002 - 15:16 #2
TAK for hjälpen. Det gik fint. Nu har jeg fået alle sider af. Men....hvordan kommer jeg indenfor skalet. Det virker nästen til at väre umuligt. Vil komme in til kablerne på cd-drevet d v s bagvejen.
hvad gör man for at få metalsiden af?
Avatar billede f990634 Nybegynder
09. april 2002 - 16:10 #3
Her er hjemmesiden der fortæller dig hvordan man gør. Dette er dog udført på en 6400, men det er samme kabinet.
http://homepage.mac.com/zone6400/manual/6400manual.html
VH Daniel
Avatar billede bobbels Nybegynder
09. april 2002 - 17:21 #4
lukker denne den er gammel