Avatar billede baltic Nybegynder
08. februar 2002 - 13:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

The page cannot be displayed

Hej
Jeg har et problem når jeg har kode med fejl, fejlsiden der kommer har en lang smøre:
There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed........ og en masse andet, samt fejlmeddelsen.
Browseren er en Explorer ver. 5.5
Det jeg er interesseret i er at KUN få fejlmeddelsen på skærmen og ikke andet.
Jeg har fjernet fluebenet i "vis meddelser om uskadelige http fejl" under instillinger/avanceret, men mangler.. hvad ? :)
Mvh Ole
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. februar 2002 - 13:39 #1
Mangler du Netscape ? :)
Avatar billede baltic Nybegynder
08. februar 2002 - 13:50 #2
--> erikjacobsen :) he he - ikke træde på nogen der ligger ned :)
Nææ - men jeg tror det måske er noget med et_eller_andet med debug på server, men jeg et total _blank lige p.t.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2002 - 13:52 #3
Hvis du får fejl 500.100, kan du bruge denne side til at fikse fejlen:

http://tsn.dk/articles-500error.asp
Avatar billede baltic Nybegynder
08. februar 2002 - 14:19 #4
Yes der var den ! :) - så køre det derudaf igen :)
Avatar billede tomsommer Juniormester
11. februar 2002 - 15:26 #5
Nice philip.. :) Godt det kan bruges til noget
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2002 - 23:49 #6
hehe :-)

Så lidt, MATE!