Avatar billede lazy Nybegynder
08. februar 2002 - 12:52 Der er 5 kommentarer

HJÆÆÆÆÆÆLP

jeg har en Dell lattitude XPi laptop, jeg har lige måtte slette hele disken grundet en virus. Mit STORE problem er at den IKKE er udstyret med CD-drev, derfor kan jeg ikke installere sw på den igen, den tidliger version var en preinstalleret win NT som jeg ikke har. Mit ? lyder på er der nogen som kan hjælpe mig her , jeg har netkort i og hvis jeg kan få adgang til netværket til min pc med cd drev kan jeg komme videre.

Findes der et dos script eller ??? som her kan hjælpe
Avatar billede sprutnik Nybegynder
08. februar 2002 - 12:55 #1
Kan du ikke bare smide cd- drevet fra den anden pc´er, over i den der ikke har et?
Avatar billede sthen Nybegynder
08. februar 2002 - 12:56 #2
Var det mon ikke også en mulighed at låne et CD-rom drev fra den anden maskine og midlertidigt tilslutte din bærbare.
Avatar billede lazy Nybegynder
08. februar 2002 - 13:10 #3
Det kan ikke lade sig gøre. Det er jo en stationær pc med brænder og indbygget cd. Jeg kan som sagt kun tilslutte via netværk, men da LAPTOPPEN ikke har noget styresystem så er der jo intet der virker .
Avatar billede sthen Nybegynder
08. februar 2002 - 16:10 #4
Alligevel må det da kunne lade sig gøre at åbne "kassen" på din stationære - hive CD-rom-drevet/brænderen ud - åbne din laptop og tilslutte drevet/brænderen heri.
Avatar billede grinderslev Praktikant
09. februar 2002 - 22:34 #5
Hent en boot diskette med netværks understøttelse på www.bootdisk.com og brug CD-ROM drevet på den anden PC.