Avatar billede design Nybegynder
15. maj 2000 - 13:37 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

Vurdering ønskes 4

Kære Eksperter
Hvad synes I om http://www.designskolenkolding.dk/
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2000 - 14:06 #1
Meget smart, men rodet og uhensigtsmæssigt. Finder ikke det har meget med design at gøre. Tager fro lang tid at loade.

8 @ 13
Avatar billede morten_b Nybegynder
15. maj 2000 - 14:23 #2
Her er jeg lidt enig med kharder - det er noget værre rod. Det ser mere ud til at programmøren ville vise hvad han kunne end at han ville lave en hjemmeside med interessant indhold. Jeg er dog ikke enig med den lange loadtid, jeg havde ingen problemer overhovedet!

Billederne som man skal trække i rammerne for at få frem virker lidt malplacerede og man skal være meget præcis for at de bliver den rette størrelse og ikke gentager sig selv.

Det bliver rigtig slemt når man prøver at gå ind på "optagelse". Det der vindues-rod ude til venstre er komplet overflødig og fungerer rent ud sagt ad pommern til. Hvad skulle det til for?

...og hvad skulle de to prikker man skulle trykke på for overhovedet at komme índ på hjemmesiden???

Generelt kan man sige at hjemmesiden sikkert har været svær at programmere, men det virker rodet usammenhængende og alle de smarte design-elementer er i næsten samtlige tilfælde komplet overflødige!!!

Sorry.
Avatar billede streak Nybegynder
15. maj 2000 - 14:25 #3
Ville være meget pænere at se på, uden de der tåbelige rammer. Fjern dem og den bliver en del pænere at se på. Det med loade tiden, ved jeg nu ikke.. den var ret hurtig inde på min pc.

ellers meget flot, men som skrevet .... meget rodet at navigere rundt på!!

Point:
8 @ 13
Avatar billede fico Nybegynder
15. maj 2000 - 17:52 #4
Adddddd. DEn kan slet ikke måle sig med mdd.dk og ddc.dk.
Den burgte du lave HELT om.....selve framen skal væk.
00@13
Avatar billede milo Nybegynder
16. maj 2000 - 20:23 #5
*Gaaaab* alt for langsom, det tager en krig på mit 56k modem...Synes heller ikke designet er noget at råbe hurra for (når det endelig bliver loadet)
Er enig med de andre i, at navigationen er for rodet...
Avatar billede design Nybegynder
22. maj 2000 - 13:12 #6
Kun 5 svar. Hvad er der galt? Tør eksperterne ikke kritisere siden bare fordi den er lavet af rigtige designere?