Avatar billede azeam Nybegynder
08. februar 2002 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rasterops 8/24xl opløsning

Goddag alle. Jeg har fået tilbudt en gammel 24" skærm. Modellen heder "RasterOps 8/24xl" Jeg ved endnu ikke hvor høj opløsning skærmen kan trække. Derfor vil jeg høre om en af jer kan give mig et svar, og evt et link hvor jeg kan finde mere information om skærmen.

Mvh Adam
Avatar billede karlslund Nybegynder
08. februar 2002 - 19:24 #1
Er du sikker på at monitoren hedder det? Jeg kan finde et RasterOps 8/24xl grafikkort, men ikke en skærm der hedder det.

Du har ikke mulighed for at se om der er nogen modelnumre eller lign. bag på den? En årgang ville også hjælpe.
Avatar billede fatboy Nybegynder
03. marts 2002 - 08:38 #2
Der ER et monitor-mærke, som hedder Rasterops
Avatar billede karlslund Nybegynder
04. marts 2002 - 09:55 #3
Kanske det er en meget gammel monitor, og RasterOps er blevet opkøbt af et andet firma sidan da.

Jeg kan i hvert fald ikke finde specs'ne.
Avatar billede azeam Nybegynder
29. august 2002 - 10:56 #4
Nu er det ved at være lang tid siden der er skedt noget i denne tråd. jeg har fundet specs på skærmen. Den kan køre 1024*768 i 70hz. så det er ikke det vilde for en 24".. men den er fin at se dvd på. :-)
Avatar billede azeam Nybegynder
29. august 2002 - 10:57 #5
glemte lige at sige at det er en sony.. :-)